Piratbay download niet meer
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

maartenw    posted on 07-05-2012 22:02
Beste djr,

Ik weet dat het een niet zo'n leuk besproken onderwerp is hier op Djr. Maar ik heb een probleem met downloaden op piratebay. Ik wilde een filmpje downloaden maar als ik op de 'get this torrent' link klik, dan ververst de site alleen maar. Misschien komt dit doordat ik bij Ziggo zit en ik dus daarom via een omweg op piratebay kom.

Ik heb de stappen van piratebay om het op te lossen ook al gevold. Maar die werken niet. Ik werk op een mac. Misschien ligt het daar aan.?

Alvast bedankt,

What do you think about Piratbay download niet meer ??

Vote :   

LouisCasper    posted on 07-05-2012 22:09
Ik denk niet dat dit topic erg op prijs gesteld gaat worden hier. Echter is het bekijken en/of beluisteren van illegaal verkregen videos of muziek in Nederland nog steeds niet strafbaar, tenzij het voor andere doeleinden dan voor strict eigen gebruik verkregen wordt. Het is zelfs zo dat deze blokkade van XS4ALL en Ziggo te omzijlen is door een proxy die aangeboden wordt door een zo goed als gelijknamige Nederlandse politieke partij. Via die proxy, en in combinatie met het programma 'Vuze', heb ik zelf nooit problemen gehad. Ik ga de link hier overigens niet neerzetten, aangezien dat nog steeds niet de bedoeling is.
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 07-05-2012 @ 22:13:02 (51%)
MykeBerlyn    posted on 07-05-2012 22:11
Jij hebt geluk dat je nog op piratebay kan, in Belgi? is dit bijna onmogelijk, alles geblokkeerd!
LouisCasper    posted on 07-05-2012 22:13
Nou ben ik toch wel erg benieuwd of de proxy van onze piratenpartij ook in Belgi? werkt..
http://www.louiscasper.com
unknown    posted on 07-05-2012 22:15
Poster: LouisCasper
Ik denk niet dat dit topic erg op prijs gesteld gaat worden hier.

idd,Spammen doen we hier niet Winking my eye
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
maartenw    posted on 07-05-2012 22:20
Poster: unknown
idd,Spammen doen we hier niet Winking my eye

Maar ik vind wel dat iedereen wel een beetje erg moeilijk doet over het downloaden. Iedereen download wel iets, Groot of klein bestand. Natuurlijk snap ik dat je voor veel dingen moet betalen. Dat doe ik ook. Al mijn muziek is betaalt. En veel films ook. Maar soms wil ik gewoon iets downloaden. Zo'n groot probleem is dat toch ook weer niet...
FASA    posted on 07-05-2012 22:34
Vind het ook altijd een beetje overdreven. Ik download vaak tracks en als ik ze echt goed vind koop ik ze. (betere kwaliteit en artiest supporten) Maar downlaod vrijwel altijd eerst de illegale om te kijke of t wa is.
www.soundcloud.com/nick-janssens1
main    posted on 07-05-2012 22:43
Perfecte oplossing voor dit probleem: Spotify.
maartenw    posted on 07-05-2012 23:07
Poster: main
Perfecte oplossing voor dit probleem: Spotify.

ja, oke. Heb je absoluut gelijk in. Maar het gaat hier nu even over het moeilijk doen van mensen over een download. Veel mensen kunnen het echt niet hebben als je bijvoorbeeld een nummertje of filmpje download. Ik snap ze aan de ene kant wel. Maar aan de andere kant vind ik ook dat ze een beetje moeilijk doen.
RAS    posted on 07-05-2012 23:43
De piratebay is sinds enige tijd over op magnet-links ipv torrentbestanden. Misschien dat je niet goed hebt ingesteld hoe je computer daar mee om moet gaan waardoor er niks gebeurd?
Lead    posted on 08-05-2012 01:07
Als je wilt downloaden moet je niet hier zijn voor info...

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

245 Users online: 135 Guests (110 Unknown)
Pages generated today : 46.035
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.317.815