Ik heb onlangs een Corsair 32 gb usb 3.0 gekocht en wil deze met rekord box gebruiken. Op rekord box geeft hij aan dat alle nummers er in staan maar toen ik er mee ging draaien gaf de cdj 2000 aan dat de usb leeg was. Ik heb hem fat32 geformatteerd van te voren. Iemand een idee of oplossing?
What do you think about Problemen USB 3.0 en Rekord Box ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De stick zou moeten werken, zie je in Rekordbox wel de muziek staan op de stick bij All Tracks ? Als je met je verkenner/finder de stick opent, staan de bestanden er dan wel ?
Formatteer de stick eens opnieuw en probeer opnieuw te exporteren met Rekordbox... blijft het probleem ?
Met verkenner staan de bestanden er gewoon in, ook in Rekord Box. Ik ga em even opnieuw formatteren dan en zal eens opnieuw exporteren. Vrijdag kan ik op de cdj's 2000 kijken of ie hem deze keer wel pakt. Een andere vriend van me had overigens het zelfde probleem dan wel met de corsair 3.0 64gb
Ik heb even gechecked gisteren avond maar de cdj 2000 leest de usb 3.0 toch echt niet. Heb de stick opnieuw geformatteerd en alles geexporteerd. De cdj 2000 geeft bij de usb wel n knippert lampje maar hij geeft aan no usb. De usb 2.0 werkt wel gewoon bij me
Ik heb ook een USB 3.0 500 GB Harddisk. Moest hem eerst formatten naar Fat32 want Rekordbox herkende hem niet op NTFS. Daarna deed hij het gewoon bij mij als een normale usb. Ik heb een cdj 900 met de laatste firmware.
Sowieso moet je altijd FAT32 formateren voor gebruik op alles wat geen Windows heeft. NTFS eist namelijk een windows OS. Het is de windows manier van omgaan met bestanden groter dan 4GB. Op de Mac wordt HFS+ gebruikt voor hetzelfde doel.
de gebruiker heeft FAT32 geformateerd en met de laatste firmware moet 't werken, dus als 't dan nog niet werkt dan moet 't iets anders zijn. Of een hardware defect aan de schijf of aan de speler. En anders kan 't nog een wegschrijffout zijn.
Je kan de schijf ook nog altijd proberen op een andere locatie, showroom of bij een bekende met CDJ's.
Heb idd usb stick gewoon Fat32 geformatteerd, heb op 2 verschillende plekken de usb bij de cdj 2000's geprobeerd. Ik ga nog even dubbel checken of het inderdaad de allernieuwste firmware bevat dan bedankt voor de reacties, jullie hoor nog of het gelukt is!
en als je alles geexporteerd hebt naar je schijf, niet meer met verkenner of wat dan ook met je bestanden rommelen, alleen in rekordbox aanpassingen doen...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community