[DJR] Thumbs verbetert in het forum
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

W.i.M    posted on 06-05-2012 22:58
We hebben de thumbs in het forum verbetert. Je kent ze wel, het zijn deze icoon'tjes : ?

Hoe het tot nu toe gemaakt was dat de uitslag verborgen bleef als je nog niet gevote had. We hebben het nu zo gemaakt dat je in ieder geval of het een positieve of negatieve uitslag ziet. Als je gevote hebt zie je de percentages hoe deze verdeeld zijn.

Het was eigenlijk een beetje apart dat je zo weinig zag van de stemmen die uitgebracht werden.

We hopen doordat er nu waarschijnlijk wat meer kleur zichtbaar komt, dit uitnodigd tot meer gebruik Happy, laughing

Nog even voor de duidelijkheid het verschil tussen de Thumbs bovenaan voor het topic en de Thumbs bij iedere user posting.

Je beoordeeld bovenaan of een topic in zijn geheel waardevol is.

De voting per post waardeerd de bijdrage van deze posting aan?het topic.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?

What do you think about [DJR] Thumbs verbetert in het forum ??

Vote :   16 members like this  

Limb-Girdle    posted on 06-05-2012 23:20
6 members like this  Misschien een idee om nog iets met de ratings per topic te doen? Dat de goede topics hoog in de 'topic lijst' komen te staan en de 'minder beoordeelde topics' lager uitkomen?
Where the music meets the deejay!
mrmagix    posted on 06-05-2012 23:22
8 members like this  Lijkt mij een heel goede aanpassing. Al hoop ik dat het geen hype creeert omdat mensen niet 'apart' willen doen.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
W.i.M    posted on 07-05-2012 17:43
Poster: Limb-Girdle
Misschien een idee om nog iets met de ratings per topic te doen? Dat de goede topics hoog in de 'topic lijst' komen te staan en de 'minder beoordeelde topics' lager uitkomen?

Wellicht dat we in de toekomst wat met de ratings kunnen gaan doen maar eerst zal het gebruikt moeten worden voordat we wat met de uitslagen kunnen doen.
W.i.M    posted on 07-05-2012 22:49
Zo te zien gaat er nog wat fout met het weergeven van de juiste resultaten. Als iemand deze posting zou willen disliken dan heb ik een goed voorbeeld. Alvast bedankt voor de dislike Smile
Avez    posted on 07-05-2012 22:55
1 member likes this  Dislike ;$

ik moet zeggen het is even wennen maar het is veel beter zo!

Edit: hea hij doet het! good job
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
User edit by Avez on 07-05-2012 @ 22:56:19 (47%)
W.i.M    posted on 07-05-2012 23:03
Er gaat nog wat mis bijvoorbeeld bij mrmagix als je met je muis op het handje gaat staan. De tekst die weergegeven wordt klopt niet. soms wel en soms niet.
niiicola    posted on 07-05-2012 23:37
4 members like this  Hier werkt het gewoon!
Gewoon.
W.i.M    posted on 08-05-2012 21:25
hmmmm... nu lijkt het wel goed te werken. Degene die nog geen vote had ging nog wel fout maar dat is
inmiddels gefixt.

Wat ik me afvraag is moet de uitslag eigenlijk al zichtbaar zijn voordat je hebt gevote ?
main    posted on 08-05-2012 21:27
1 member likes this  Lijkt mij wel. Anders vote niemand...
W.i.M    posted on 08-05-2012 21:32
Poster: main
Lijkt mij wel. Anders vote niemand...

Om iets duidelijker te zijn, je ziet nu al voordat jezelf hebt gevote of de post negatief of postief is door een groen of rood duimpje. Pas als je gevote hebt zie je de percentage hoe dit tot stand is gekomen en moet je de percentage al kunnen zien voordat je hebt gevote of pas nadat je hebt gevote ?

misschien is je antwoord nog hetzelfde maar ik was misschien niet helemaal duidelijk.
main    posted on 08-05-2012 21:49
2 members like this  aah, ik snap nu wat je bedoelt! Lijkt me handig om het percentage al te zien, zonder dat je gevote hebt. Op die manier zie je meteen hoe nuttig de post eigenlijk is. 1 upvote is namelijk iets anders dan 10 upvotes en 2 downvotes

This is an old Topic

No new postings for 4.749 days.
 Post CommentThat would be 158.3 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

80 Users online: 12 Guests (68 Unknown)
Pages generated today : 17.237
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.611