Layoutcheck: eclipx.be
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

EclipX    posted on 01-02-2006 14:13
Dit is mijn nieuwe website, ik vraag me af wat je ervan vind, je moet niet op de inhoud letten, moet nog aan gewerkt worden maar, wat vinde vn het design? Kheb een typische techno look gemaakt (techno is onstaan door fabrieksgeluid, vandaar die header)

http://www.eclipx.be

Iets in mijn gastenboek zetten, mag natuurlijk ook Happy, laughing voor te testen als het nog werkt, want heb de data moeten overzetten

[edit: moved to SPAM YOUR SITE]
User edit by EclipX on 01-02-2006 @ 14:25:22 (45%)
Mod edit by Lead on 01-02-2006 17:12 (9%)

What do you think about Layoutcheck: eclipx.be ??

Vote :   

Jorrit    posted on 01-02-2006 17:10
Design is mooi, de bbovenkant iets te groot...

Verder vind ik dat je jezelf niet zo de grond in moet praten, je loopt maar te zeggen dat je alleen op kleine feestjes draait en dat niet de moeite waard is op de agenda te zetten, maar dat is onzin, iedereen moet ergens beginnen! Verder denk ik dat als je wat positiever over kleine klussen praat je ook een betere uitstraling hebt... Winking my eye
EclipX    posted on 01-02-2006 17:13
Ja ik weet het, moet dat nog veranderen :p

Heb ondertussen al een paar events, maar ik heb die teksten geschreven, toen ik een paar dagen geleden al meer dan 30 uur wakker was, en me verveelde als de dood op mijn werk, daarom zo precies negatieve dingen :p

Zal ik wel aanpassen.
Camino    posted on 01-02-2006 17:20
ziet er retestrak uit hoor! gewone n kwestie van smaak... ik zou de knoppen oranje maken ipv geel als je er boven hovert... maar ziet er zeker goed uit!
Lead    posted on 01-02-2006 17:22
Het guestbook werkt bij mij in Firefox niet (The file data.dat is write protected!)

Je taalgebruik (te kleine feestjes om te noemen), noem dit dan helemaal nie.t....Maar het is wat Jorrit al zegt : zet de lokatie, en de naam van het feest gewoon neer. Iedereen moet ergens beginnen....

En wie weet heb je over een half jaar zo'n mooi rijtje dat je ze inderdaad weg kan halen zonder dat de pagina leeg over blijft Winking my eye

Ik zou het guestbook ook inplanteren in je website zodat je niet naar een ander scherm springt bij het invullen. En misschien de kleurstelling van je website overnemen in het guestbook.

Ik ken het script van ahim, dit is redelijk simpel aan te passen meen ik me te herinneren... Ik heb dat script ook jaren geleden een tijd gebruikt...

Let the BASS be louder
Jorrit    posted on 01-02-2006 17:23
Poster: EclipX

Heb ondertussen al een paar events, maar ik heb die teksten geschreven, toen ik een paar dagen geleden al meer dan 30 uur wakker was, en me verveelde als de dood op mijn werk, daarom zo precies negatieve dingen :p

Ah, vandaar ook je avatar Winking my eye
EclipX    posted on 01-02-2006 17:54
Poster: Jorrit

Ah, vandaar ook je avatar Winking my eye

^^, zal ik ees veranderen :p
Nvie    posted on 01-02-2006 18:16
Ziet er leuk uit...

maar haal als de donder je foto's van die space af en zet ze op je eigen site Winking my eye
Cyrille    posted on 01-02-2006 18:56
Ziet er goed uit, leuk die industrial look Misschien is het mooi om je buttons ook een wat 'industrielere' kleur te geven, ipv dat 'vriendelijke' geel Happy, laughing
User edit by Cyrille on 01-02-2006 @ 18:58:43 (100%)
ceesietopc    posted on 01-02-2006 19:37
Hele nette site!

Ennuh... die grote bovenkant heeft wel wat.
Dat gele in het menu is niet helemaal perfect, maar echt storend vind ik het niet.
Lukaz    posted on 01-02-2006 21:49
ziet er strak uit!Happy, laughing alleen een beetje traage server.. Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

286 Users online: 185 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 60.228
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.953.773