CD's branden met spotify?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MykeBerlyn    posted on 05-05-2012 22:56
Hey DJR'ers!

Ben vandaag bezig met wat software uit te dokteren voor CD's te branden, covers te maken, etc.
Ik wil eigenlijk eens weten of je via spotify 'cd's kan branden'?

Je kan via spotify 'muziek kopen' of eigenlijk 'muziek huren' ik denk dit ik het zo zal formuleren, als je een abo hebt, dan kan je nummers in een afspeellijst slepen, en ze dan via je PC, of mobile phone beluisteren via stream.

Zijn er mensen die het al ooit hebben geprobeerd om CD's te branden met spotify?
Als dit zou lukken, kunnen jullie me uitleggen hoe?

Bedankt!

What do you think about CD's branden met spotify? ??

Vote :   

djmstr223    posted on 06-05-2012 09:26
Branden kan niet omdat je geen eigenaar van de muziek bent. Als je de muziek dan brand en je abbo stop zet dan heb je de muziek nogsteeds daarom kan het niet.
www.bramvanbergen.nl
Dolivieira    posted on 06-05-2012 12:40
Het is precies wat hier boven wordt gemeld. Je wordt nooit eigenaar van de muziek. Met je Abbo heb je de muziek in bruikleen. Dus je koopt helemaal niks. Dus dan mag je de muziek niet branden. E zoals hier boven al is gezegd. Zou je het wel kunnen en zeg je de abbo op dan heb je de muziek nog steeds in bezit. En dat kan natuurlijk niet. Want dan zijn je cd'tjes illegaal. Wil je muziek kunnen branden moet je muziek kopen bij bv iTunes, Beatport, Traxsource enz enz.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

265 Users online: 134 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 85.258
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.295