[TK] Ableton Live Intro produceer Software.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LilQuint    posted on 04-05-2012 11:08
Titel
Ableton Live Intro Produceer Software.
Staat
Nieuw
Prijs
70
Transport
(Ophalen of verzenden. Het liefste ophalen, Kunnen we samen de software installeren en kijken of het allemaal 100% werkt)
Beschrijving
Ik verkoop hierbij mijn gloed nieuwe ableton live intro. Ik heb deze begin van het jaar gewonnen omdat ik in de finale stond van Ableton Live Summer Challange en waarbij ik de 2de plek heb gehaald. Ik verkoop hem aangezien ik al de orginale Ableton Live 8 heb.???????
Ik heb de doos 1x open gehad omdat ik wou kijken wat er allemaal in zit.

Beschrijving:
Ableton heeft met Live Intro een opvolger op de markt gebracht van Live 7 LE! Intro is het nieuwe instapmodel van Ableton en beschikt over alle essenti?le onderdelen die Live 8 ook bevat, tegen een extreem lage prijs! Ableton Intro wordt geleverd inclusief een zeer grote bibliotheek met hip hop, rock, soul en techno geluiden. Intro is voorzien van 500 instrumenten en drum kits van de bibliotheek van Ableton Live 8 Suite. Het softwarepakket is compatibel met alle VST en AU instrumenten, effecten en plug-ins en is te gebruiken met zowel Mac als PC.
Specificaties:
- opname op studio kwaliteit tot 32bit/192kHz
- volledige Rewire support slave of master
- 64 audio of MIDI tracks
- Instant Mapping van MIDI hardware, controllers, etc.
- MIDI synchronisatie naar andere software
- compatibel met alle VST en AU instrumenten, effecten en plug-ins
- Mac OSX en Windows XP/Vista compatibel

Het enige (grote) verschil vergeleken met Ableton Live is dat er iets minder standaart plug-ins in zitten (bijv iets minderen effecten of drum racks). En je kan maar 64 audio sporen aanmaken. In Ableton Live is dat onbeperkt. Maar geloof mij, 64 sporen, zo ver kom je bijna nooit..

Gearbase item
Deze is niet vindbaar.

Foto's
Foto's volgen nog, deze ga ik vandaag maken.

What do you think about [TK] Ableton Live Intro produceer Software. ??

Vote :   

LilQuint    posted on 04-05-2012 11:47
Foto's :

Krijg de foto's op een of andere manier niet in de beginpost. Dit ga ik nog in orde maken Happy, laughing
User edit by LilQuint on 04-05-2012 @ 11:49:02 (100%)
trusic    posted on 10-05-2012 01:21
Ik ben aardig ge?nteresseert!
Ik ben nu toch al een tijdje bezig met producen (fl-studio) maar er is nog niks nuttigs fatsoenlijks uitgekomen. Bijna klaar met m'n examens dus ik ben van plan om er toch wat tijd in te gaan steken. Misschien ben je ook in staat me nog wat bij te brengen kwa producing!

Greetz
LilQuint    posted on 14-05-2012 18:07
Poster: trusic
Ik ben aardig ge?nteresseert!
Ik ben nu toch al een tijdje bezig met producen (fl-studio) maar er is nog niks nuttigs fatsoenlijks uitgekomen. Bijna klaar met m'n examens dus ik ben van plan om er toch wat tijd in te gaan steken. Misschien ben je ook in staat me nog wat bij te brengen kwa producing!

Greetz

Sorry voor het laten antwoord!
Om van FL studio naar Ableton over te stappen is een verstandige keuze, ik heb namelijk de zelfde stap te gemaakt!
Dus dit is perfect ervoor!
Kan je ook wel wat sample packs op je laptop zetten als je deze mee neemt?
Heb ook al een PM van iemand die het over wil nemen voor 70..
Dus bieden kan nog!

This is an old Topic

No new postings for 4.878 days.
 Post CommentThat would be 162.6 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

230 Users online: 130 Guests (100 Unknown)
Pages generated today : 45.855
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.317.635