TON!C - FLY [Maracas Bootleg]
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maracas    posted on 03-05-2012 22:39
Hey Mede-DJ's!

Ik ben weer eens aan het produceren gegaan, en deze keer heb ik een bootleg gemaakt van TON!C - Fly!

Het is een beetje Progressive House achting.

Hij is gewoon free to download, mocht je hem leuk vinden!Cool

Ik ben zeer benieuwd wat jullie hiervan vinden!Cool
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

What do you think about TON!C - FLY [Maracas Bootleg] ??

Vote :   
Gerdo    posted on 04-05-2012 16:17
Lekkere bootleg! Ik ga hem morgen draaien!
Maracas    posted on 04-05-2012 18:23
Thanks man Cool Ben wel benieuwd wat het doet hehe Cool Laat maar weten als je wilt?Smile
Gerdo    posted on 05-05-2012 15:25
Poster: Maracas
Thanks man Cool Ben wel benieuwd wat het doet hehe Cool Laat maar weten als je wilt?Smile

ik laat het weten!
Gerdo    posted on 07-05-2012 09:47
Ik zou je nog laten weten hoe je bootleg het zaterdag deed: Ik had verwacht dat het een saaie avond zou worden, omdat veel mensen in Wageningen zaten bij het bevrijdings festival. Maar het is alles meegevallen, rond half 2 liep het vol en een uur gingen ze los op house. Ik heb je nummer ingemixed en het ging los, maar na een paar min was het over. Dit ligt niet aan je nummer maar in de kroeg waar ik draai zijn house snel zat:s

Ik ga je bootleg zeker vaker draaien!
Overtracked    posted on 07-05-2012 11:49
Klinkt wel lekker man!
https://soundcloud.com/overtracked
Maracas    posted on 08-05-2012 00:39
Poster: Gerdo
Ik zou je nog laten weten hoe je bootleg het zaterdag deed: Ik had verwacht dat het een saaie avond zou worden, omdat veel mensen in Wageningen zaten bij het bevrijdings festival. Maar het is alles meegevallen, rond half 2 liep het vol en een uur gingen ze los op house. Ik heb je nummer ingemixed en het ging los, maar na een paar min was het over. Dit ligt niet aan je nummer maar in de kroeg waar ik draai zijn house snel zat:s

Ik ga je bootleg zeker vaker draaien!

Dank je wel manSmileLeuk om andere mensen hun ervaringen te horen met je eigen nummer!

@Overtracked: Thanks man!?Cool

Wat vinden jullie eigenlijk van de afmix/mastering? Ik heb daar nog niet heel veel ervaring mee eigenlijk.. Klopt dat allemaal een beetje?

This is an old Topic

No new postings for 4.884 days.
 Post CommentThat would be 162.8 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

207 Users online: 141 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 40.228
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.312.008