[TK] Pioneer DJM 500
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

SnAcKBaRrY    posted on 01-02-2006 09:05
Wil graag jullie op de hoogte brengen van de verkoop van mijn DJM 500....

Het mengpaneel waarvan ik nog niet zolang geleden heb gezegd dat ik het voor geen goud zou weg doen.
Ben nou toch over om een Denon dnx1500 te gaan kopen (matrix inputs).

Het mengpaneel is in 100 % technisch goede staat, er zitten alleen wat lichte gebruikerssporen op.
Is ook nog geen maand geleden weg geweest om wat faders te laten vervangen bij  erkende pioneer dealer.
Ik weet zeker dat de koper van dit mengpaneel er nog jaren plezier van kan hebben!!
Het mengpaneel is te zien en te proberen bij mij in Nijmegen.

Heb geen zin om lang bezig te zijn met de verkoop er van, dus de eerste met een goed bod via pm kan het bij mij op komen halen. richt prijs rond de € 400,- a
€ 450,-

Groetjes Barry

<mail>barryhoogsteden@tiscali.nl</mail>

What do you think about [TK] Pioneer DJM 500 ??

Vote :   

Bastian    posted on 01-02-2006 15:28
heb je ook foto's?
Lead    posted on 01-02-2006 17:30
Hoe oud is de mixer en graag een foto van het product plaatsen.

Meer informatie over de Pioneer DJM-500
Let the BASS be louder
SnAcKBaRrY    posted on 01-02-2006 18:53
close up djmclose up djm
SnAcKBaRrY    posted on 01-02-2006 18:55
mengpaneel is ong. een goede 4 jaar oud (jong)
meer foto's heb ik in mijn gallery staan
groetjes Barry
tairip    posted on 01-02-2006 19:46
Zeer leuke mixer, hij mist alleen net het essentiele parameter time knopje! (die de 600 wel heeft).

Voor thuis is dit een uitstekende mixer, ook on the road! Iemand die het geld er voor heeft liggen moet het cker niet laten Winking my eye!
greup    posted on 01-02-2006 20:26
een erg fijne mixer, alleen moet je wel zorgen dat je , voor drive-in gebruik altijd een monitor mee moet nemen ( ik zie nmelijk nog redelijk wat drive-inshows die dat nog steeds niet doen) want deze mixer beschikt niet over een spilt functie.

tairip    posted on 02-02-2006 11:10
Poster: greup
een erg fijne mixer, alleen moet je wel zorgen dat je , voor drive-in gebruik altijd een monitor mee moet nemen ( ik zie nmelijk nog redelijk wat drive-inshows die dat nog steeds niet doen) want deze mixer beschikt niet over een spilt functie.

Zowieso is een monitor wel handig, ik ken weinig dj's die over hun headphone mixen!!!
greup    posted on 02-02-2006 11:50
Poster: tairip

Zowieso is een monitor wel handig, ik ken weinig dj's die over hun headphone mixen!!!

het zal je echt verbazen hoe weinig drive-ins geld inversteren in monitors!!

maar goed, ontopic maar weer
DJ-Poort    posted on 02-02-2006 13:10
ik wacht toch even op me nieuwe DJM-500Happy, laughing ik hoop dat ie zaterdag komtHappy, laughing

heb hem goed kunnen kopen voor een goeie prijsHappy, laughing
SnAcKBaRrY    posted on 04-02-2006 18:29
Sorry jongens, de mixer is zo juist verkocht......iemand uit Tilburg is daar nu heel blij mee !!

groetjes SnckBrry
Lead    posted on 05-02-2006 01:41
Ok dan....

topicgesloten
Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

376 Users online: 46 Guests (330 Unknown)
Pages generated today : 90.417
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.742.429