Binnenkort een opvolger voor de SVM-1000?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rfljmh    posted on 03-05-2012 16:08
Ik heb begrepen dat er een opvolger aan zit te komen voor de video-lijn van Pioneer.
De SVM-1000 krijgt een upgrade wat aansluit bij de huidige lijn van mixers.
Iemand daar al meer informatie over gehoord wanneer dat bijvoorbeeld zal zijn?

Ik kan me dan niet aan de indruk onttrekken dat de DVJ1000 dan natuurlijk ook een upgrade zal moeten krijgen. Meer info is altijd welkom, zeker omdat ik me bezig hou met draaien van videoclips.

Alvast bedankt!
Richard
DJ and VJ

What do you think about Binnenkort een opvolger voor de SVM-1000? ??

Vote :   

main    posted on 03-05-2012 16:20
Ik denk t niet, beide zijn nog steeds heel erg goed. Daarnaast zijn er niet zoveel dj?s die daarnaast ook video draaien.
Winston    posted on 03-05-2012 16:59
Ik denk het wel dat zowel nieuwe video players als video mixers zullen aankomen bij Pioneer. Alleen wanneer is de vraag.
Tic Toc
Dennis1981    posted on 03-05-2012 18:14
Kijk uit jongens; er wordt toch niet gespeculeerd hier he ?

Volgens de topicpolitie is daar een apart topic voor Happy, laughing
rfljmh    posted on 03-05-2012 19:30
Mee eens hoor, voor de zekerheid:?Ik heb het niet over speculatie of waarom er een opvolger zou 'mogen' komen, want die kan ik ook wel verzinnen. Ik geef ze alvast aan, want dan hoeft niemand daar over te beginnen: USB / SD / LAN waarmee je clips en muziek kan afspelen, etc. Nu dat uit de wereld is, back on topic!

Moet ik al gaan sparen?of is het (wederom) slap gel*l in de ruimte? En ja, er valt inderdaad wat voor te zeggen dat de mixer een facelift krijgt, maar daar gaat het niet om.

Alleen concrete info, geen speculatie.
DJ and VJ
User edit by rfljmh on 03-05-2012 @ 19:33:24 (18%)
Winston    posted on 03-05-2012 19:49
Sparen kan zeker geen kwaad. Want alsof de gewone audio lijn niet duur genoeg is, dan is de videolijn nog duurder.
Tic Toc
Lead    posted on 07-05-2012 10:37
Poster: rfljmh
Ik heb begrepen dat er een opvolger aan zit te komen voor de video-lijn van Pioneer.
De SVM-1000 krijgt een upgrade wat aansluit bij de huidige lijn van mixers.
Iemand daar al meer informatie over gehoord wanneer dat bijvoorbeeld zal zijn?

Heb je een bron voor deze roddel, ik denk namelijk dat dat niet zo is.
We doen hier op DJR liever aan wetenschap dan aan geroddel.

Poster: rfljmh
Alleen concrete info, geen speculatie.

Je begint zelf met een feit zonder onderbouwing wat eraan zou zitten te komen en waar dit nieuws vandaan zou komen....
Let the BASS be louder
rfljmh    posted on 07-05-2012 14:55
@Lead: Definitie van wetenschap is in mijn en het hedendaags woordenboek toch echt anders dan zoals jij suggereert. Beetje jammer om zo snerend te werk te gaan.?Ik post niet regelmatig op DJR maar ben wel dagelijks vaste bezoeker van de site. Om dan zo publiekelijk denigrerend te werk te gaan is toch beneden wetenschappelijk niveau.

Aldus mijn onderbouwing over statements en mijn toegevoeging over de wetenschap-standaard die op DJR nagestreeft wordt.
DJ and VJ
Lead    posted on 07-05-2012 15:01
Sorry, was zeker niet als sneer bedoeld.

Ik probeerde echter onderscheid te maken tussen roddel en waarheid.? Je schrijft immers zelf 'ik heb begrpen dat...', het enige wat ik wilde weten was waar dit verhaal vandaan komt.

Ik haalde je 2de posting aan omdat je daar zelf zegt: 'alleen concrete info', terwijl zulke info niet in je openinspost stond. Je had de posting kunnen beginnen met 'Ik heb daar-en-daar- gehoord dat.....', dat had al anders geweest. Je komt dan zelf ook aan met een feit.

Maar ik kan je wel concrete info geven over dit onderwerp hoor? : 'Nee, er is nog geen nieuw video product binnen afzienbare tijd in aankomst'.
Let the BASS be louder
rfljmh    posted on 08-05-2012 18:45
Goed..., Lead, dank je wel voor je reactie. Je hebt ook gelijk hoor. Het blijft lastig om op een forum een 'oprecht verhaal' te schrijven zonder dat het alsnog overkomt als speculatie. Ook ik heb daar toch weer van geleerd en geef je daar gelijk in Winking my eye.

Ik heb dit verhaal vernomen via voor ons allemaal bepaalde betrouwbare wegen, maar laat ik nu hand in eigen boezem steken en zeggen dat we het hier bij moeten laten; want anderen aanhalen geeft alleen maar vervelende situaties. Ik heb jouw reactie gehoord en voor mij is de zaak daarmee af.
Nogmaals dank!
DJ and VJ

This is an old Topic

No new postings for 4.752 days.
 Post CommentThat would be 158.4 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

190 Users online: 27 Guests (163 Unknown)
Pages generated today : 48.179
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.721.131