Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! (4/21)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LouisCasper    posted on 01-05-2012 12:31
Op een ander forum (onemorething.nl) hebben ze een topic waar iedereen zijn nieuwste aankopen showt. Ik volg dit topic altijd met plezier, dus vandaar dat ik dacht: waarom niet op DJR? Ik zag dat er al een soortgelijk topic bestond, maar dit stamde uit 2007 en het leek me dus tijd voor een nieuwe. Het leukste is als je hier al je nieuwe DJ- en producerrelated aankopen laat zien, maar als je erg trots bent op bijvoorbeeld je nieuwe camera, dan kan je dat hier natuurlijk ook kwijt! Op onemorething gaat het zelfs zo ver dat er soms een nieuw paar sokken gepost wordt.

Ik wil gelijk maar aftrappen met twee aankopen die ik vorige week gedaan heb:
Arturia The Laboratory 61

Mc Crypt RF-5R

Ben benieuwd wat jullie zoal kopen!
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 01-05-2012 @ 12:35:09 (4%)

What do you think about Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! ??

Vote :   2 members like this  

Avez    posted on 19-05-2012 20:25
Poster: Sebasz
Een smoking heet dat :P

Bijdehand haha! alleen weet iemand waar ik een pochette kan kopen? ik ben vele winkels af gegaan maar niks gevonden.
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
LouisCasper    posted on 20-05-2012 13:45
Poster: Sebasz
ik wacht even tot begin juni als de nieuwe imacs komen, 't schiet maar niet op?Cool en dan meteen voor de macbook pro een traktor scratch setje + x1 controller ofzo.

of mag dat hier niet gepost worden Cool

Natuurlijk mag dat!
Ik ben ook echt benieuwd wat Apple deze zomer weer voor moois uit gaat brengen
LouisCasper    posted on 27-05-2012 10:52
Ik heb zojuist een tweedehands Apogee Duet opgehaald voor in m'n mobiele studio! Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 27-05-2012 10:56
Yeah, ik heb een nieuwe set KRK RP6 monitoren gekocht!
Cool

Fijn dat ik na een tijdje hier weer wat kan neerzetten, haha.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Drumworks    posted on 28-05-2012 20:49
ik heb wat dikkere tulpkabeltjes gekocht voor mijn setje, ziet er toch weer iets degelijker uit zo!
The beats are still banging :)
LilQuint    posted on 28-05-2012 20:58
Ik heb een Macbook White 2.2 13.3 Inch gekocht Happy, laughing. 4 GB werkgeheugen (2gb geupgrade). 150 gb opslaggeheugen.
Wel lekker om erbij te hebben om opzetjes te maken als ik bijv. in de trein zit en eventjes ga produceren, klein opzetje maken. En daarna in mijn studio uitwerken. Voor zulke dingen perfect Happy, laughing. Kon deze nog goedkoop op de kop tikken, nieuw, extra korting omdat er een krasje oploopt, super toch Happy, laughing
maartenw    posted on 28-05-2012 23:11
Poster: LilQuint
Ik heb een Macbook White 2.2 13.3 Inch gekocht Happy, laughing. 4 GB werkgeheugen (2gb geupgrade). 150 gb opslaggeheugen.
Wel lekker om erbij te hebben om opzetjes te maken als ik bijv. in de trein zit en eventjes ga produceren, klein opzetje maken. En daarna in mijn studio uitwerken. Voor zulke dingen perfect Happy, laughing. Kon deze nog goedkoop op de kop tikken, nieuw, extra korting omdat er een krasje oploopt, super toch Happy, laughing
 ?

Wat is een Macbook White? Is dat die 'oude' nog plastice Macbook?
D-From-Dutch    posted on 29-05-2012 01:00
''de nieuwe ipad''
music is a religion
JeroenVR    posted on 29-05-2012 16:08
Een Macbook (White) is inderdaad de 'oude plastic MacBook'. Ze worden in ieder geval niet meer aangeboden op de site van Apple, maar het zijn wel chille laptops.

Mijn nieuwste aanwinst is Ableton Live Intro die ik van LilQuint heb gekocht Happy, laughing
LilQuint    posted on 29-05-2012 16:11
Poster: JeroenVR
Een Macbook (White) is inderdaad de 'oude plastic MacBook'. Ze worden in ieder geval niet meer aangeboden op de site van Apple, maar het zijn wel chille laptops.

Mijn nieuwste aanwinst is Ableton Live Intro die ik van LilQuint heb gekocht Happy, laughing

Werkt ie goed Happy, laughing?
Unidentified    posted on 29-05-2012 18:24
Mijn eerste 9 platen besteld?Smile
JeroenVR    posted on 29-05-2012 19:09
Poster: LilQuint
Werkt ie goed Happy, laughing?

Yep, hij loopt lekker op mijn Macbook. Heb het helaas alleen nog niet zo veel kunnen gebruiken.
Dyno    posted on 29-05-2012 21:05
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht.
Mijne was gestolen.
Zelfde terug gekocht; Sony Ericsson Xperia Arc S
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Dennis1981    posted on 29-05-2012 21:30
Poster: Dyno
Sony Ericsson Xperia Arc S

Fijne telefoon, was geen sonyfan maar vind de laatste toestellen wel fijn werken.

Heb net trouwens een fijne directeursbureaustoel gekocht, toch maar eens meer tijd aan een bureau zitten ipv op de bank hangen...
User edit by Dennis1981 on 29-05-2012 @ 21:32:33 (92%)
Estacy    posted on 29-05-2012 21:32
Poster: Unidentified
Mijn eerste 9 platen besteld?Smile

and many more to come!

welkom in ons wereldje!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Unidentified    posted on 29-05-2012 23:04
Zeker many more to come, mijn wish list op chemical records staat alweer vol met een nieuwe lading platen! Wel eerst nog even gaan werken want echt goedkoop is het niet. Ach ja, we doen het uit liefde voor de muziek?Cool
Drumworks    posted on 01-06-2012 20:10
net 2 draaitafels gekocht voor 25,-. intern helemaal in orde, extern iets minder. worden dus opknappers. heb ik ook weer wat te doen in de zomervakantieCool het zijn BST?PR-96's
The beats are still banging :)
LouisCasper    posted on 03-06-2012 23:55
Ik heb eindelijk een Samson D1500 weten te scoren! Vandaag opgehaald in Fijnaart en net aangesloten, enorm fijn ding! Happy, laughing

Snoey    posted on 04-06-2012 10:25
Poster: LouisCasper
Ik heb eindelijk een Samson D1500 weten te scoren! Vandaag opgehaald in Fijnaart en net aangesloten, enorm fijn ding! Happy, laughing

Wat kan je met zo een apparaat?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dennis1981    posted on 04-06-2012 12:49
? Product:
Samson D1500 digitaal processorsysteem met groot display
Algemeen:
Met de D1500 klinkt uw systeem als nooit tevoren. Deze digitale processor zorgt ervoor dat u gemakkelijk en snel uw systeem volledig onder controle heeft en dat iedere klank precies zo gevormd wordt dat u het publiek zal kunnen verbazen.
Deze D1500 is voorzien van een VU meter en dankzij de dertien segmenten LED lampjes per frequentieband zult u het geluid zeer precies kunnen afstellen. Het afstellen is zeer gemakkelijk te doen doordat het grotendeels vanzelf gaat. U kunt een microfoon aansluiten op de D1500 en hierdoor is het mogelijk om met een paar simpele toetsen het systeem volledig in te stellen.
De D1500 is in staat om binnen no time heel veel parameters te be?nvloeden. Zo kunnen er snel aanpassingen gemaakt worden, waardoor zelfs als er grote pieken en dalen in de muziek zitten het nog steeds aangenaam is om er naar te luisteren. U heeft de mogelijkheid om een flinke hoeveelheid D1500's achter elkaar aan te sluiten en deze via MIDI aan te sturen.
Specificaties:
- midi communicatie dankzij 3 connectoren
- XLR microfoon input met fantoomvoeding
- 2x XLR ingang en 2x XLR uitgang
- 31-bands EQ
- mogelijkheid om white en pinknoise te produceren
- 13-segmenten LED overview
- duidelijk verlichte knoppen om de instellingen aan te passen
LouisCasper    posted on 04-06-2012 13:07
Ik gebruik hem voornamelijk voor de RTA functie Happy, laughing
djmstr223    posted on 05-06-2012 11:29
Als het goed is komt vanmiddag mijn DAP Clubmate 15 setje binnen Happy, laughing dan heb ik er 2, iederekant een sub en 2 toppen.
www.bramvanbergen.nl
mrmagix    posted on 12-06-2012 22:36
Zooo, net m'n auto ge?pdate.
Nieuwe radio ingestoken: pioneer AVH 6300BT

Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Dj_Fantasy    posted on 13-06-2012 08:31
Sinds dit weekend de Vestax VCI 100 MK2 en de Shure SE 115 in-ears.

Geweldige controller om mee te werken.
in-ears sluiten goed af en hebben redelijk zuiver geluid. Niet te veel laag.
dj2dj.nl
LilQuint    posted on 13-06-2012 08:54
Als het goed is ga ik vandaag mijn nieuwe I-Phone 4 ophalen Happy, laughing

102 Users online: 11 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 19.690
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.408.064