Had al een setje samen met een maatje van mij vanaf dat we 13 waren ofzo ; die staan alleen niet bij mij thuis.
Had zelf numark tt-02 gekocht; die draaien prima maar het begon toch te kriebelen richting een eigen setje...
Ooit begonnen op draaitafels zonder pitch, en samen met dat maatje van mij ooit nieuw jb system 2000 disco beltdrive's gehad voordat we samen elk een technics kochten en allebei de helft van een nieuwe dateq XTC ; was echt een hele bom duiten voor op ons dertiende...
We hebben jarenlang vlak bij elkaar gewoond; hij bij zijn ouders in een vrijstaand huis zodat we daar meerdere keren per week samen konden draaien. Alleen nu wonen we wat verder uit elkaar ( allebei eigen huis gekocht ) waardoor we steeds minder samen draaiden. Hij had de ruimte voor al onze gezamelijke platen ( 2500 ) en we?zijn nu bezig alles te digitaliseren.?Daarom voor bij mij thuis ook maar het een en ander aangeschaft; ben begonnen met een setje draaitafels en een timecode systeem zodat ik de platen niet in mijn huis heb staan maar wel zowiezo kan draaien. Enne niet heel lang daarna heb ik een setje cdj2000's gekocht dus?ik vermaak me zowizo wel nu?

kijk maar naar mijn dj-booth. Alleen nu dan de upgrade naar een eigen setje technics.
Nu heb ik de zwarte thuis, en mijn maat de zilveren

En oja, voor ik het vergeet te vermelden : ik heb nu ook rond de 250 hardcore?platen die ik nog niet had,?meegenomen van dezelfde vriend die me de draaitafels heeft verkocht. Deze blijven zijn eigendom maar ik mag ze bij me houden tot nader order