Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! (2/21)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LouisCasper    posted on 01-05-2012 12:31
Op een ander forum (onemorething.nl) hebben ze een topic waar iedereen zijn nieuwste aankopen showt. Ik volg dit topic altijd met plezier, dus vandaar dat ik dacht: waarom niet op DJR? Ik zag dat er al een soortgelijk topic bestond, maar dit stamde uit 2007 en het leek me dus tijd voor een nieuwe. Het leukste is als je hier al je nieuwe DJ- en producerrelated aankopen laat zien, maar als je erg trots bent op bijvoorbeeld je nieuwe camera, dan kan je dat hier natuurlijk ook kwijt! Op onemorething gaat het zelfs zo ver dat er soms een nieuw paar sokken gepost wordt.

Ik wil gelijk maar aftrappen met twee aankopen die ik vorige week gedaan heb:
Arturia The Laboratory 61

Mc Crypt RF-5R

Ben benieuwd wat jullie zoal kopen!
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 01-05-2012 @ 12:35:09 (4%)

What do you think about Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! ??

Vote :   2 members like this  

Xurion    posted on 02-05-2012 22:55
Heey ik heb ook nieuwe schoenen!
User edit by Xurion on 02-05-2012 @ 22:58:51 (6%)
PhonoGraaf    posted on 02-05-2012 23:51
Poster: Ashley
Hoe bevalt ie ? Happy, laughing

Hey Ashley!
De Maschine bevalt heel goed! Het is een fijne en uitgebreide groovebox waar je binnen een dag mee uit de voeten kunt.?
Samples in overvloed en allemaal eindeloos te bewerken, dus zelfs de 'hiphop' samples kun je in dampende technosetjes gebruiken. Jammer vind ik dat er niet zo veel vocals in zitten, maar gelukkig kun je audiobestanden makkelijk inladen.
Leuk in combinatie met Traktor, maar om te producen heb je wel Ableton erbij nodig. De arranger in de Maschine software is namelijk niet de meest handige.
Zit je erover na te denken om m aan te schaffen?
User edit by PhonoGraaf on 02-05-2012 @ 23:52:08 (8%)
RLB    posted on 03-05-2012 09:07
Poster: main
img src='http://img155.imageshack.us/img155/6493/02052012465.jpg' alt='' width='500' height='375'>

Nieuwe schoentjes!

XDDDDD.
Rick.
delectro    posted on 03-05-2012 11:11
Poster: allremix
#delectro zozo doe je goed! nu nog apartementje inrichten, studio erin alles haha!

haha, ??n kleine slaapkamer word voor de muziek!
Avez    posted on 03-05-2012 12:17
Poster: delectro
haha, ??n kleine slaapkamer word voor de muziek!

Owh gooi is een foto'tje erop als hij af is! ben benieuwd!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
delectro    posted on 03-05-2012 14:18
Dan kan je nog even wachten, planning van oplevering staat nu op april 2013 (als er niet te veel tegen gaat zitten) Happy, laughing
Avez    posted on 03-05-2012 14:52
Hahah nou dan wacht ik even, ik hoop dat ik tegen die tijd ook weer een mooi setje heb
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
aurelienvdv    posted on 03-05-2012 15:39
ben je tevreden van de Arturia? Happy, laughing

hopelijk staat er deze week een setje technics SL-1210mk2 bij mij! Happy, laughing
en de meest recente aankoop zn de platen van woensdag met oa een repress van fat beat - mr oizo en nog een een repress van pink footpath - loui$?Cool
LouisCasper    posted on 04-05-2012 11:18
Het Arturia keyboard bevalt echt heel goed! Je kreeg er The Analog Experience bij en alle potmeters en faders werken naadloos met deze softsynth. Voor de rest heb ik al een aantal knoppen zelf gemidimapt zodat ze werken met Logic.
RLB    posted on 04-05-2012 11:41
Nieuwe iPod geweldig ding eerste ervaring met apple maar meteen goed trouwens 1touch!
Rick.
TripleSpin    posted on 07-05-2012 05:08
Nou ik mag melden dat ik vanaf heden bij de club hoor van de dr. dre headphones.
Voor het weekend nog heb ik de beats mixr binnen gekregen.
Eerste indruk: erg solide, een geluid waar je u tegen zegt, ziet er goed uit, makkelijk loskoppelbare kabel, prettig draagcomfort.

Vooral dat laatste is bij een belangrijk punt. Heb heel snel last van m'n oren als ik bepaalde types hoofdtelefoons op heb.
Nog een groot pluspunt. Je krijgt er standaard een stevig hoesje bij.

Het enige nadeel vind ik, dat als je de schelp draait net zoals bij de rpdj-1210, je een uitsteeksel hebt. Je kan er soms last van hebben als je 'm van je hoofd naar je nek legt.

Nu ik een weekend gedraaid heb met de mixr moet ik tot de conclusie komen dat dit toch de fijnste is die ik tot nu toe heb gehad.
Heb de mixr hier thuis vergeleken met de hdj 1000 & 2000, rpdj-1210, sony mdr-v700.
Ben zelf wel benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden aangezien ik niet de voorzichtigste ben.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
User edit by TripleSpin on 07-05-2012 @ 05:08:25 (3%)
LouisCasper    posted on 08-05-2012 11:46
Ik was laatst in de Apple Store Amsterdam en heb daar zo'n Beats Solo geprobeerd. Ik vond het geluid nou niet echt om over naar huis te schrijven.. Het vreemde was wel dat er 2 iPod Touches met 2 Beats Solo HD's naast elkaar stonden en dat het bij de ene iPod nog wel redelijk klonk, en dat het bij de andere iPod echt verschrikkelijik klonk. Heb het beide met meerdere nummers uitgeprobeerd. Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's? Dan vind ik het vrij belachelijk dat een koptelefoon voor easy listening in beide gevallen niet gewoon goed klinkt. Je luistert toch ook wel eens een nummer op youtube? Zou dus betekenen dat dat gelijk waardeloos klinkt. Ze blijven er overigens wel fantastisch uitzien en ik kan me goed voorstellen dat je er een zou kopen.
Roov    posted on 08-05-2012 12:25
Poster: LouisCasper
Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's?

Dat zou heel goed het geval kunnen zijn. Ook zal het kunnen liggen aan een storingen of kleine breukjes in de kabel. Wat eventueel ook nog kan maar dat lijkt me heel sterk is dat de koptelefoon overstuurd is en daarom het geluid slecht weergeeft.
rikkk010    posted on 08-05-2012 12:34
Het vreemde was wel dat er 2 iPod Touches met 2 Beats Solo HD's naast elkaar stonden en dat het bij de ene iPod nog wel redelijk klonk, en dat het bij de andere iPod echt verschrikkelijik klonk.

misschien was de ene de Solo. en de andere de Solo HD? want hiertussen zie je het verschil niet zo.
no problems, just solutions.
User edit by rikkk010 on 08-05-2012 @ 12:34:48 (4%)
Luxx    posted on 08-05-2012 12:43
Ik was laatst in de Apple Store Amsterdam en heb daar zo'n Beats Solo geprobeerd. Ik vond het geluid nou niet echt om over naar huis te schrijven.. Het vreemde was wel dat er 2 iPod Touches met 2 Beats Solo HD's naast elkaar stonden en dat het bij de ene iPod nog wel redelijk klonk, en dat het bij de andere iPod echt verschrikkelijik klonk. Heb het beide met meerdere nummers uitgeprobeerd. Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's? Dan vind ik het vrij belachelijk dat een koptelefoon voor easy listening in beide gevallen niet gewoon goed klinkt. Je luistert toch ook wel eens een nummer op youtube? Zou dus betekenen dat dat gelijk waardeloos klinkt. Ze blijven er overigens wel fantastisch uitzien en ik kan me goed voorstellen dat je er een zou kopen.

ik denk dat een andere klant gefriemeld heeft met de EQ van 1 van de iPods. sommige EQ presets van Apple zijn echt compleet waardeloos.
www.mothermusic.nl
Roov    posted on 08-05-2012 12:53
Poster: Luxx
ik denk dat een andere klant gefriemeld heeft met de EQ van 1 van de iPods. sommige EQ presets van Apple zijn echt compleet waardeloos.

Ah, goed denkwerk! Happy, laughing
Estacy    posted on 08-05-2012 14:49
Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's? Dan vind ik het vrij belachelijk dat een koptelefoon voor easy listening in beide gevallen niet gewoon goed klinkt.

als de bron slecht is dan kan het niet goed klinken, heel simpel. alleen als je geen vergelijkingsmateriaal dichtbij hebt, dan merk je het niet zo.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LouisCasper    posted on 08-05-2012 18:56
Poster: Estacy
als de bron slecht is dan kan het niet goed klinken, heel simpel. alleen als je geen vergelijkingsmateriaal dichtbij hebt, dan merk je het niet zo.

Ik heb een keer de Solo van een vriend van mij geprobeerd en daar twee keer hetzelfde nummer op geluisterd. De eerste was een track in 320 KBPS en de tweede exact dezelfde track, maar dan geconverteerd naar 128 KBPS door middel van iTunes. De track van 128 KBPS klonk waardeloos en de track van 320 KBPS klonk voor Dre Beats begrippen goed. Lijkt me gewoon niet de bedoeling van een koptelefoon die bijna altijd gebruikt wordt met iPods, iPhones en andere MP3-spelers.
User edit by LouisCasper on 08-05-2012 @ 18:57:07 (24%)
Estacy    posted on 08-05-2012 20:49
ja maar verwacht je echt dat een muziekbestand waarvan de bassen zijn afgesloopt, de highs weggekapt en dan samengedrukt is, goed klinkt? Als je een koptelefoon van 170 euro koopt, dan kun je ook goede kwaliteit muziek betalen.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Unidentified    posted on 08-05-2012 21:23
Niet echt een gebruiksvoorwerp, en binnen een paar maanden helemaal niks meer waard, maar ik heb juist mijn ticket van Pukkelpop gekocht!
Vrijdag voor een tent gaan kijken, dan kan volgend weekend het festivalseizoen alvast beginnen (Springtime, Halen)!!
RemcoRelion    posted on 08-05-2012 21:34
Vandaag me eerste set monitoren binnen Happy, laughing
Ben er al helemaal verliefd op haha het zijn de Ikey audio M808V2
Don’t be a prisoner of your own style!
timjesse123    posted on 08-05-2012 21:57

Na die verotte blackberry die ik heb stuk 'gegooid', eindelijk een Iphone 4s gekocht. Zeer blij met deze muziektelefoon! :D
LouisCasper    posted on 08-05-2012 22:27
Daar ga je zeker geen spijt van krijgen! Eens een iPhone, altijd een iPhone!
Dj_Fantasy    posted on 09-05-2012 08:49
Om bij mijn custom helm te passen dit weekend ook nog een OMP pak bij gekocht! Ook al direct een wedstrijd mee gereden (Belkart) in First Kart Inn te Machelen.
dj2dj.nl
BennoRevelli    posted on 09-05-2012 11:06
CDJ-2000 Cool?
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
User edit by BennoRevelli on 09-05-2012 @ 11:08:12 (48%)

103 Users online: 10 Guests (93 Unknown)
Pages generated today : 51.039
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.413