Poster: Ashley
Hoe bevalt ie ?
Poster: main
img src='http://img155.imageshack.us/img155/6493/02052012465.jpg' alt='' width='500' height='375'>
Nieuwe schoentjes!
Poster: allremix
#delectro zozo doe je goed! nu nog apartementje inrichten, studio erin alles haha!
Poster: delectro
haha, ??n kleine slaapkamer word voor de muziek!
Poster: LouisCasper
Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's?
Het vreemde was wel dat er 2 iPod Touches met 2 Beats Solo HD's naast elkaar stonden en dat het bij de ene iPod nog wel redelijk klonk, en dat het bij de andere iPod echt verschrikkelijik klonk.
Ik was laatst in de Apple Store Amsterdam en heb daar zo'n Beats Solo geprobeerd. Ik vond het geluid nou niet echt om over naar huis te schrijven.. Het vreemde was wel dat er 2 iPod Touches met 2 Beats Solo HD's naast elkaar stonden en dat het bij de ene iPod nog wel redelijk klonk, en dat het bij de andere iPod echt verschrikkelijik klonk. Heb het beide met meerdere nummers uitgeprobeerd. Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's? Dan vind ik het vrij belachelijk dat een koptelefoon voor easy listening in beide gevallen niet gewoon goed klinkt. Je luistert toch ook wel eens een nummer op youtube? Zou dus betekenen dat dat gelijk waardeloos klinkt. Ze blijven er overigens wel fantastisch uitzien en ik kan me goed voorstellen dat je er een zou kopen.
Poster: Luxx
ik denk dat een andere klant gefriemeld heeft met de EQ van 1 van de iPods. sommige EQ presets van Apple zijn echt compleet waardeloos.
Zou dit het verschil zijn tussen 128 kbps en 320 kbps MP3's? Dan vind ik het vrij belachelijk dat een koptelefoon voor easy listening in beide gevallen niet gewoon goed klinkt.
Poster: Estacy
als de bron slecht is dan kan het niet goed klinken, heel simpel. alleen als je geen vergelijkingsmateriaal dichtbij hebt, dan merk je het niet zo.