Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! (17/21)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LouisCasper    posted on 01-05-2012 12:31
Op een ander forum (onemorething.nl) hebben ze een topic waar iedereen zijn nieuwste aankopen showt. Ik volg dit topic altijd met plezier, dus vandaar dat ik dacht: waarom niet op DJR? Ik zag dat er al een soortgelijk topic bestond, maar dit stamde uit 2007 en het leek me dus tijd voor een nieuwe. Het leukste is als je hier al je nieuwe DJ- en producerrelated aankopen laat zien, maar als je erg trots bent op bijvoorbeeld je nieuwe camera, dan kan je dat hier natuurlijk ook kwijt! Op onemorething gaat het zelfs zo ver dat er soms een nieuw paar sokken gepost wordt.

Ik wil gelijk maar aftrappen met twee aankopen die ik vorige week gedaan heb:
Arturia The Laboratory 61

Mc Crypt RF-5R

Ben benieuwd wat jullie zoal kopen!
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 01-05-2012 @ 12:35:09 (4%)

What do you think about Yeah ik heb een nieuwe ... gekocht! ??

Vote :   2 members like this  

LilQuint    posted on 11-06-2013 16:46
Poster: djmstr223
Have fun! ik heb ze ook, klinken wel lekker!

Thanks! Komt zeker goed Happy, laughing. Jammer dat ik ze donderdag pas krijg. Waren niet meer op vooraad.. Heb ze wel al een paar keer gecheckt bij de grote muziekwinkel in Eindhoven (En Rotterdam en Utrecht), vond ze top klinken. Ben al helemaal benieuwd samen met mijn Yamaha HS 50 M?Embarassed
LouisCasper    posted on 12-06-2013 18:18
Poster: LilQuint
Thanks! Komt zeker goed Happy, laughing. Jammer dat ik ze donderdag pas krijg. Waren niet meer op vooraad.. Heb ze wel al een paar keer gecheckt bij de grote muziekwinkel in Eindhoven (En Rotterdam en Utrecht), vond ze top klinken. Ben al helemaal benieuwd samen met mijn Yamaha HS 50 M?Embarassed

Waarom heb je twee paar speakers met kleinere woofers? Mis je niet de mogelijkheid je low-end af te mixen?
LilQuint    posted on 12-06-2013 19:58
Poster: LouisCasper
Waarom heb je twee paar speakers met kleinere woofers? Mis je niet de mogelijkheid je low-end af te mixen?

Voor mijn ruimte is het perfect, en als ik af ga mixen kom ik op een of andere manier niets te kort kwa laag, heb tot nu toe bij mijn mixen er nog nooit lastigheid mee gehad!
MoXeGy    posted on 13-06-2013 19:16
Dat ze klein zijn betekend niet dat er geen laag uit komt. Scheelt ook veel als de akoestiek goed is. Ben zelf erg blij met wat kleinere speakers.
Estacy    posted on 13-06-2013 20:28
in een kleine ruimte grote speakers stoppen werkt ook niet, daar krijg je niet echt meer bass van.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Rilano    posted on 14-06-2013 14:37
hoppa van de week akia eie pro en mpd18 binnen en nu maar is beginnen aan de akoestiek in mijn studio.
party and get wasted
djmstr223    posted on 14-06-2013 14:40
Poster: Rilano
hoppa van de week akia eie pro en mpd18 binnen en nu maar is beginnen aan de akoestiek in mijn studio.

Netjes! welk merk akoestiek ga je gebruiken?
www.bramvanbergen.nl
Rilano    posted on 14-06-2013 14:49
beetje van alles? van auralex de basstraps, maak zelf een akoestisch paneel en ng wat noppen schuim van gamma en auralex
zal foto's maken van het resultaat
party and get wasted
User edit by Rilano on 14-06-2013 @ 14:50:09 (29%)
RyanSilva    posted on 14-06-2013 15:31
eetje van alles? van auralex de basstraps, maak zelf een akoestisch paneel en ng wat noppen schuim van gamma en auralex
zal foto's maken van het resultaat

Ze hebben nu bij de Gamma een actie. ?9.49 voor 2 platen van 100cm x 50cm x 3cm, maar dat had je waarschijnlijk al gezien...?
http://twitter.com/djryansilva
Rilano    posted on 14-06-2013 15:40
jupp heb ze al binnen werl die van 11.50 zelfklevend hihih (lui)
party and get wasted
RyanSilva    posted on 14-06-2013 15:51
jupp heb ze al binnen werl die van 11.50 zelfklevend hihih (lui)

Als je die kortingsbonnen had gebruikt waren ze ?9.49. haha?Foot in Mouth
Rilano    posted on 14-06-2013 16:13
jupp i did maar de niet zelfklevende waren 9.49 maar dat maakt niet uit is alsnog geen geld
party and get wasted
RyanSilva    posted on 14-06-2013 16:22
jupp i did maar de niet zelfklevende waren 9.49 maar dat maakt niet uit is alsnog geen geld

Oja, klopt.?Foot in Mouth
Bjonson    posted on 14-06-2013 17:37
De motu 828mk3 & motu express zijn onderweg!
Dolivieira    posted on 15-06-2013 12:07
Poster: Mr-
waarom nog een DJM?

waarom een DJM. ik vind ze lekker werken. Ben gister geweest en hij was niet meer in voorraad bij Feedback. Ging ik naar Correct paar 100 meter verder. En kwam thuis met een DJM 2000. ?Die stondt daar te koop voor 1599. Kon hem niet laten staan. Nou staat die hier thuis. Demo model In perfecte staat. Gister gelijk de update er op gezet. En hij kan nu alles wat de DJM2000nexus ook kan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
LouisCasper    posted on 15-06-2013 13:51
Ik denk dat hij bedoelt waarom je n?g een DJM koopt als je er al een hebt.
Estacy    posted on 15-06-2013 17:46
een djm 2000! ook leuk, al ben ik niet zo weg van dat touchpad
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
LouisCasper    posted on 15-06-2013 19:02
Dat zijn me nog eens aankopen!
Baart    posted on 15-06-2013 19:27
Poster: Dolivieira
waarom een DJM. ik vind ze lekker werken. Ben gister geweest en hij was niet meer in voorraad bij Feedback. Ging ik naar Correct paar 100 meter verder. En kwam thuis met een DJM 2000. ?Die stondt daar te koop voor 1599. Kon hem niet laten staan. Nou staat die hier thuis. Demo model In perfecte staat. Gister gelijk de update er op gezet. En hij kan nu alles wat de DJM2000nexus ook kan.

Mooi man! Wat had je hiervoor? Ik woon ook in R'dam trouwens Winking my eye
https://soundcloud.com/bart-duisterhof
Dolivieira    posted on 15-06-2013 22:18
Ja woon eigenlijk in Maassluis.?

en idd voor die prijs kon ik hem niet laten gaan. Had hievoor een DJM700K. Een vriend koop die weer over van mij.
Tekhead    posted on 17-06-2013 02:32

Wow, lekkere update Dennis, en als je je 700 nog voor een mooie prijs kan wegzetten is het nog vetter.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 18-06-2013 11:05
Echt een vet apparaat, Tek. Je kan met die toch screen gekke dingen mee uit halen. Effecten ten over. Beatmacher moet ik nog effe instellen dat die accuraat met Traktor kan werken. ?In principe heb je daar eiegnlijk die CDJ2000nexus voor nodig want die pakt gelijk op de grid als je alles door rekordbox laat lopen. De CDJ900s ondersteunt dat niet. Wel weer een beetje jammer. Maar er zit nog veel meer op. Je kan je filters helemaal instellen als op de Xone serie. En je kan ze met de parameter knop steeds viezer laten klinken. Je kan mididingen aansturen en je kan hem ook met traktor gebruik nu me CDJs alleen als controllers, het geluid gaad helemaal door de DJM zelf vanwege de interne geluidskaart. Dus ik kan nu zonder veel poespas met vier decks draaien. Ga binnenkort ook het midigedeelte instellen zodat ik met me touchscreen ook nog dingen zoals hotcues kan doen op dat touchscreen. Maar daar ga ik nog effe voor kijken. Geen spijt in iedergeval.
Tekhead    posted on 18-06-2013 12:02
Echt een vet apparaat, Tek. Je kan met die toch screen gekke dingen mee uit halen. Effecten ten over. Beatmacher moet ik nog effe instellen dat die accuraat met Traktor kan werken. ?In principe heb je daar eiegnlijk die CDJ2000nexus voor nodig want die pakt gelijk op de grid als je alles door rekordbox laat lopen. De CDJ900s ondersteunt dat niet. Wel weer een beetje jammer. Maar er zit nog veel meer op. Je kan je filters helemaal instellen als op de Xone serie. En je kan ze met de parameter knop steeds viezer laten klinken. Je kan mididingen aansturen en je kan hem ook met traktor gebruik nu me CDJs alleen als controllers, het geluid gaad helemaal door de DJM zelf vanwege de interne geluidskaart. Dus ik kan nu zonder veel poespas met vier decks draaien. Ga binnenkort ook het midigedeelte instellen zodat ik met me touchscreen ook nog dingen zoals hotcues kan doen op dat touchscreen. Maar daar ga ik nog effe voor kijken. Geen spijt in iedergeval.

Ik had ook grootse plannen voor een upgrade, maar ben enkele dagen na elkaar niet gespaard gebleven van een hoop tegenslag met bijhorende hoge kosten, waardoor ik prioriteiten moet stellen, uitstel is geen afstel uiteraard, maar leuk is heel wat anders, dit is het 2de jaar op rij dat ik dit meemaak Unhappy
Dolivieira    posted on 18-06-2013 17:44
Ja das bud. Kan niet anders. Was dit jaar ook niet veel van plan. Maar er kwam ineens een beetje geld los dat ik dit kon doen.
Tekhead    posted on 23-06-2013 03:53
Ja das bud. Kan niet anders. Was dit jaar ook niet veel van plan. Maar er kwam ineens een beetje geld los dat ik dit kon doen.

Uiteraard, als je een buitenkans ziet en je hebt de fondsen moet je het doen, anders krijg je er later spijt van.

138 Users online: 21 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 45.761
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.434.135