Poster: djmstr223
Have fun! ik heb ze ook, klinken wel lekker!
Poster: LilQuint
Thanks! Komt zeker goed. Jammer dat ik ze donderdag pas krijg. Waren niet meer op vooraad.. Heb ze wel al een paar keer gecheckt bij de grote muziekwinkel in Eindhoven (En Rotterdam en Utrecht), vond ze top klinken. Ben al helemaal benieuwd samen met mijn Yamaha HS 50 M?
Poster: LouisCasper
Waarom heb je twee paar speakers met kleinere woofers? Mis je niet de mogelijkheid je low-end af te mixen?
Poster: Rilano
hoppa van de week akia eie pro en mpd18 binnen en nu maar is beginnen aan de akoestiek in mijn studio.
eetje van alles? van auralex de basstraps, maak zelf een akoestisch paneel en ng wat noppen schuim van gamma en auralex
zal foto's maken van het resultaat
jupp heb ze al binnen werl die van 11.50 zelfklevend hihih (lui)
jupp i did maar de niet zelfklevende waren 9.49 maar dat maakt niet uit is alsnog geen geld
Poster: Mr-
waarom nog een DJM?
Poster: Dolivieira
waarom een DJM. ik vind ze lekker werken. Ben gister geweest en hij was niet meer in voorraad bij Feedback. Ging ik naar Correct paar 100 meter verder. En kwam thuis met een DJM 2000. ?Die stondt daar te koop voor 1599. Kon hem niet laten staan. Nou staat die hier thuis. Demo model In perfecte staat. Gister gelijk de update er op gezet. En hij kan nu alles wat de DJM2000nexus ook kan.
waarom een DJM. ik vind ze lekker werken. Ben gister geweest en hij was niet meer in voorraad bij Feedback. Ging ik naar Correct paar 100 meter verder. En kwam thuis met een DJM 2000. ?Die stondt daar te koop voor 1599. Kon hem niet laten staan. Nou staat die hier thuis. Demo model In perfecte staat. Gister gelijk de update er op gezet. En hij kan nu alles wat de DJM2000nexus ook kan.
Echt een vet apparaat, Tek. Je kan met die toch screen gekke dingen mee uit halen. Effecten ten over. Beatmacher moet ik nog effe instellen dat die accuraat met Traktor kan werken. ?In principe heb je daar eiegnlijk die CDJ2000nexus voor nodig want die pakt gelijk op de grid als je alles door rekordbox laat lopen. De CDJ900s ondersteunt dat niet. Wel weer een beetje jammer. Maar er zit nog veel meer op. Je kan je filters helemaal instellen als op de Xone serie. En je kan ze met de parameter knop steeds viezer laten klinken. Je kan mididingen aansturen en je kan hem ook met traktor gebruik nu me CDJs alleen als controllers, het geluid gaad helemaal door de DJM zelf vanwege de interne geluidskaart. Dus ik kan nu zonder veel poespas met vier decks draaien. Ga binnenkort ook het midigedeelte instellen zodat ik met me touchscreen ook nog dingen zoals hotcues kan doen op dat touchscreen. Maar daar ga ik nog effe voor kijken. Geen spijt in iedergeval.
Ja das bud. Kan niet anders. Was dit jaar ook niet veel van plan. Maar er kwam ineens een beetje geld los dat ik dit kon doen.