Quintino ft MOTI - Circuits Bootleg
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Salvino    posted on 28-04-2012 20:29
Lang niks meer gepost maar ik heb weer een bootlegje gemaakt. Benieuwd wat jullie ervan vinden, dus feedback is welkom!

http://soundcloud.com/djsalvino/quintino-moti-vs-rihanna-where

Enjoy!

What do you think about Quintino ft MOTI - Circuits Bootleg ??

Vote :   

Larsz    posted on 28-04-2012 20:46
Nice, heb je ergens een download link?
Luxx    posted on 28-04-2012 20:55
ik snap dat je zoveel mogelijk bass wilt, maar dit is echt teveel. mijn oren suizen ervan. ik kan me alleen maar inbeelden dat dit nog veel erger effect zou zijn als je het draait op een club geluidsset. ook bijna elk geluid en synth die je hebt heeft bass frequenties waardoor je track enorm zwaar in het laag word. ik kwam niet verder dan 1.25. mijn oren konden het echt niet aan en me speakers stonden niet heel erg hard. het voelt alsof je bass in dezelfde frequentie resoneert als mijn trommelvlies wat in zieke pijn resulteerd.
www.mothermusic.nl
Salvino    posted on 28-04-2012 21:12
Ow das raar want ik heb verder niks veranderd aan de track zelf. Alleen de vocal eronder geplakt.. Ik gebruik Acid Pro, kan het dan misschien liggen aan de instellingen ofzo? Wel bedankt voor je feedback! Happy, laughing
Sebasz    posted on 28-04-2012 21:28
ik kan de reactie van luxx ook niet helemaal plaatsen, klinkt hier niet zo erg zoals hij het omschrijft?Cool
Maracas    posted on 28-04-2012 21:31
Ik heb het niet zo erg als hem nee, begrijp wel wat bij bedoelt. Zit ook een zachte, schelle hoge piep in je bassline. Vind het verder wel een leuke bootleg hoor! Maar mag iets minder
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht

This is an old Topic

No new postings for 4.763 days.
 Post CommentThat would be 158.8 months
or a whopping 13 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

128 Users online: 14 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 36.040
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.772.555