What do you think about Quintino ft MOTI - Circuits Bootleg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik snap dat je zoveel mogelijk bass wilt, maar dit is echt teveel. mijn oren suizen ervan. ik kan me alleen maar inbeelden dat dit nog veel erger effect zou zijn als je het draait op een club geluidsset. ook bijna elk geluid en synth die je hebt heeft bass frequenties waardoor je track enorm zwaar in het laag word. ik kwam niet verder dan 1.25. mijn oren konden het echt niet aan en me speakers stonden niet heel erg hard. het voelt alsof je bass in dezelfde frequentie resoneert als mijn trommelvlies wat in zieke pijn resulteerd.
Ow das raar want ik heb verder niks veranderd aan de track zelf. Alleen de vocal eronder geplakt.. Ik gebruik Acid Pro, kan het dan misschien liggen aan de instellingen ofzo? Wel bedankt voor je feedback!
Ik heb het niet zo erg als hem nee, begrijp wel wat bij bedoelt. Zit ook een zachte, schelle hoge piep in je bassline. Vind het verder wel een leuke bootleg hoor! Maar mag iets minder
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
This is an old Topic
No new postings for 4.763 days. Post CommentThat would be 158.8 months or a whopping 13 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.