Ik ben Wesley, en pas sinds kort serieus bezig met draaien. Denk zo'n 5 jaar geleden voor het eerst echt met het draaien in contact gekomen en heeft altijd wel mijn interesse gehad. Alleen nooit echt serieus opgepakt.
Sinds kort heb ik een DJM-700 aangeschaft en samen met mijn compacte maar oh zo fijne DNS-1000, probeer ik elke maand een podcast te maken waarbij ik de nieuwst tracks op gebied van trance in elkaar mix.
Ben nog wel een beginner, maar ik merk dat het steeds beter gaat, dus we gaan gewoon door.
Groet,
Wesley
What do you think about Even Voorstellen dan maar ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 4.893 days. Post CommentThat would be 163.1 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.