Ik ben zelf heel erge van dikke house trackies met een saxofoon er door heen, zoals meerdere hier op het forum. Het lijkt veel op Latin omdat het veel vrolijker wordt. Nu ben ik benieuwd of jullie nog een paar lekkere nummertjes kennen van deze tijd!
Dikke tracks met saxofoon.. Nu moet ik meteen hieraan denken; http://www.youtube.com/watch?v=I-Cj6TEg33E Erg lekker, maar denk ik niet wat je bedoelt.. En wat je bedoelt waarschijnlijk houd ik niet zo van, haha.
Een van mijn best bewaarde geheimen, maar ik ben niet gierig .
Echt een dikke track, als je 'm op het juiste moment draait, gaat de hele zaal plat gewoon. Vooral die 2 enorm dikke breaks, zorgen voor echte piek momenten.
User edit by LouisCasper on 26-04-2012 @ 23:09:07 (100%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.