Ik heb een paar vragen over Traktor Pro 2 en hoopte dat jullie mij kunnen helpen. vraag 1: als je bij traktor het tempo verhoogd gaan de tonen ook mee omhoog. Op Pioneer cd spelers kan je dit uit zetten. Kan je dit ook in Traktor doen?? Vraag 2: Ik gebruik een A & H Xone:K2 en ik wil instellen dat ik een Loop kan verzetten door een van de onderste knoppen (4 x 4 knoppen boven de layer knop) ingedrukt te houden en dan met het bovenste oneindigroetatieknop moet draaien om hem te verzetten. Vraag 3: Hoe heet de functie in Traktor (voor bij het mappen) om je muziek 1 beat naar voren/achter te zetten?
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen!
met vriendelijke groet,
Stephan
What do you think about Traktor toonverhoging uitzetten? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sorry maar de handleiding zit er niet voor niets bij. Staat allemaal in de handleiding.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.