Poster: D10N
De microfoon ingang is juist NIET aangesloten op geluidskaart.
Mvg. Dion
Je moet echt eens moeite gaan doen om wat meer info te geven. Je hebt momenteel 2 geluidskaarten en je eigenlijke bedoeling weten we ook niet. Problemen als dit zijn normaal op 1 2 3 opgelost maar dan moet je wel wat mee werken.
Dus wat ik begrijp is dat je microfoon helemaal niet aangesloten is? Want als hij insteekt in je controller is hij aangesloten op die geluidskaart en als ?hij insteekt in je pc is hij aangesloten op de ingebouwde geluidskaart. Er is geen enkele andere manier om zo'n ding aan te sluiten dus hij zit zowiezo WEL op een geluidskaart. Misschien de juiste instellingen checken? Het probleem zit denk ik niet in je apparatuur maar wel in de configuratie ervan.
Lees anders ook de handleiding eens van je koolsound controller, misschien staat daar iets van instellingen in. Wat in mijn ogen onmogelijk lijkt, is dat ze juist die ingang niet op de geluidskaart steken.
Dus graag bij de volgende wat meer info anders voel ik mij zoals 95% op dit forum ook niet meer geroepen om te helpen.