Namechange to RiliciousZ
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Drumworks    posted on 23-04-2012 15:17
Hey guys! zoals jullie misschien hebben gezien ben ik van naam gewisseld. Dit omdat mijn vorige accountnaam (Rickydadrum) al best gedateerd was en ik al best lang een andere naam had.
Dus voortaan heet ik RiliciousZCool
The beats are still banging :)

What do you think about Namechange to RiliciousZ ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 23-04-2012 15:26
K vond die andere eigenlijk best wel goed als ik eerlijk ben, maar goed :P
'Music is the universal language of mankind...'
Luxx    posted on 23-04-2012 15:30
Je nieuwe naam klinkt echt heel erg breezer en 2005. Toen hadden veel mensen zo'n type naam (net zoals dat vorig jaar ineens vijftig nieuwe artiesten waren met een 'alvaro' achtige naam)
www.mothermusic.nl
Jayro    posted on 23-04-2012 15:45
Poster: Luxx
Je nieuwe naam klinkt echt heel erg breezer en 2005. Toen hadden veel mensen zo'n type naam (net zoals dat vorig jaar ineens vijftig nieuwe artiesten waren met een 'alvaro' achtige naam)

Drumworks    posted on 23-04-2012 16:20
bedankt voor alle positieve steunCool ik vind hier alle namen ook niet even mooi en daar ga ik ook niet over zeuren. Ik zou liever positievere Reacties krijgen en anders zou ik liever niets ontvangen, danku
User edit by Drumworks on 23-04-2012 @ 16:24:42 (63%)
main    posted on 23-04-2012 16:44
Heb je niet liever oprechte reacties??

Vond zelf heel persoonlijk je vorige naam beter. Maar ik zit dan ook in een totaal ander genre Happy, laughing
Sound-Division    posted on 23-04-2012 16:44
Poster: Luxx

Luxx    posted on 23-04-2012 17:11
ja ik ben gewoon eerlijk. je oudere naam klinkt veel beter. je naam zit nu in het rijtje Breezah vanwege het 'licious' en met een hoofdletter op de laatste plek, wat onlogisch is.?
er zijn zoveel met die naam
d-licious
g-licious
jordylicious
funkalicious
bootylicious
dj licious

etc. etc.

en ook bij mijn alvaro voorbeeld even uit me hoofd:
alvaro
alvita
ralvero
revero
rolvero

het lijken net anagrammen van elkaar. verzin gewoon iets origineels en wat bij je past. hoe ben je ooit op de naam RiliciouZ gekomen? heb je aan mensen in je omgeving gevraagt wat ze ervan vonden?

als ik Ricky Dadrum zou zien staan op een flyer zou ik niet denken 'lol..BreEzAh Deejay van 14 jaar' en dat heb ik wel bij RiliciouZ
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 23-04-2012 @ 17:12:34 (23%)
PhonoGraaf    posted on 23-04-2012 17:23
Ricky Dadrum vind ik veel vetter klinken dan Riliciouz, beetje?ridiculous!
Drumworks    posted on 23-04-2012 17:30
oke, meningen mogen er zijn.?
ik voelde me gewoon niet zo prettig bij mijn oude naam en vind de nieuwe beter klinkenCool
Yvaroz    posted on 23-04-2012 17:36
Het is jouw naam, jij moet hem kiezen en niet anderen, en voorlopig gaat het ook meer om je werk dan om alleen de naam toch?
Nothing is Impossible
PhonoGraaf    posted on 23-04-2012 17:37
En zo is het maar net!!
Drumworks    posted on 23-04-2012 17:40
nattuurlijk, dat klopt, sorry ook voor gelijk die haatreactie van mij maar er zijn niet echt veel leuke dingen gebeurd vandaag, waardoor ik het niet meer zo positief inzie allemaal...
MykeBerlyn    posted on 23-04-2012 17:43
Ik vond persoonlijk Nicky Dadrum ook beter klinken, maar was bij mij ook, ik ben wel 3 x van naam verandert, 3e keer was goede keer, 1ste keer, vonden ze hem allemaal slecht, en ik ook, 2e was echt zo slecht, rotnaam, en deze vind iedereen wel nice!?
Je moet een naam pakken die je zelf wilt, niet wat andere ervan zeggen.. Thumbs Up
Maarja, als ik eerlijk mag zijn vond ik Nicky Dadrum ook wel beter, maar zoals hierboven, niet op letten.. Thumbs Up)

This is an old Topic

No new postings for 4.899 days.
 Post CommentThat would be 163.3 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

231 Users online: 50 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 57.992
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.329.772