What do you think about First hardstyle mix tape (proud!) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
3) Underground Tacticz - D-Block & S-Te-Fan 4) Music On My Mind (feat. Lexi Jean) - Showtek
Ik heb deze overgang snel even gehoord (de rest nog nog niet)
Als tip zou ik mee willen geven je mix van soft naar hard te maken, dus niet beginnen met rauwe hardstyle track en dan een softe erdoor mixen, dit klinkt niet echt lekker. Om een voorbeeld te noemen je kan beter in het begin een Da Tweekaz nummer pakken en op het eind een B-front track (opbouwen).
Verder hoor ik bij deze overgang 2 vocals door elkaar heen, dit zou ik zoveel mogelijk proberen te vermijden.
This is an old Topic
No new postings for 4.764 days. Post CommentThat would be 158.8 months or a whopping 13.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.