FL Studio: Lessen? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MykeBerlyn    posted on 22-04-2012 18:21
Hey, DJR's.

Weet niet of jullie het weten?
- Dit is een nieuw account, ik ben normaal 'MichielVdB', het e-mailadress dat aan die gebruiker was gekoppeld, werd onlangs gehacked.

Ik wil toch nog eens wat vragen:

Jullie weten dus via mijn vorig account dat ik een keyboard en FL Studio gebruik om eigen tracks te maken.
Ik heb mijn keyboard uiteraard niet gekocht om in een kast te steken en het er nooit meer uit te halen, ik heb dit gekocht omdat ik mijn hobby wil uitbreiden, en om eigen track's uit te brengen en aan andere mensen te laten horen, en feedback te geven. Als ik deze droom wil vervullen, moet ik dit eerst kunnen 'eigen tracks maken?'.

Ik heb het verhaal van Erik Arbores gehoord, waarschijnlijk zullen nog wel mensen hier op het forum hebben gehoord van hem, hij werkt met FL Studio, en heeft een contract getekend bij het grootste label van de wereld.

Deze jongen inspireert me, ik ben zelf ook 14 jaar, de muziek die hij maakt is echt zo lekker, maar nergens vind ik een tutorial die me naar zijn muziekstijl brengt..

Daarom vraag ik het hier, zou iemand mij kunnen helpen met het maken van de muziekstijl die Erik maakt, hij is vooral bezig in de 'Progressive House'-sector, zijn er hier DJR'ers die ook in deze sector bezig zijn en mij daarmee willen helpen?

Voor de mens(en) die mij willen helpen, ligt er al een beloning klaar, stuur ik via PM, wat het is.. Thumbs Up
Ik heb een droom, en ik wil hem in vervulling doen gaan, en DJR kan me hierbij helpen.

Mensen die reactie's zetten zoals: - Kan jij me anders leren hoe ik een David Guetta track maak?
- Moeten we ze anders zelf maken voor jou??
- Of ander soort van die reactie's, houd die alstublieft voor mijn eigen.
Reageer enkel als je mij wilt helpen, niet als je mij wilt afbreken, danku.

Ik hoop enkele (positieve) reactie's hierop te krijgen.

Herhaling: mij niet afbreken.

Voordbeeld van track's die ik wil maken, dit soort van stijl, niet volledig hetzelfde bedoel ik dan:
- http://www.youtube.com/watch?v=Fzggfz1yDSE
- http://www.youtube.com/watch?v=9OaXsPeMAPQ?

Nog snel even enkele kleine specificatie's:

Software: FL Studio (XXL Producer Edition)
Keyboard: M-Audio Keystation (32 Keys)

Alvast heel hard bedankt, Michiel

User edit by MykeBerlyn on 22-04-2012 @ 18:59:41 (6%)

What do you think about FL Studio: Lessen? ??

Vote :   

Luxx    posted on 23-04-2012 23:28
Dude ik bied je wat aan maar daar reageer je niet op
www.mothermusic.nl
Sound-Division    posted on 24-04-2012 17:05
Ik had in een ander forum al gezegd dat ik nog een hitje had klaarliggen.

Door te proberen en uit te vogelen leer je, Ik heb geleerd met fruityloops om te gaan door te proberen, te kijken, te proberen, te lezen, weer proberen en dat uren, dagen, jaren achter elkaar, en dan kom je achter steeds meer dingen.

Een track maak je niet binnen een dag of door een bepaalde tutorial, oefening baart kunst.
TheatricBeatz    posted on 19-09-2012 08:37
Nou ik kan je aanraden om de vst-plugins Massive, ReFX Nexus, ReFX Vanguard of Z3ta+ te downloaden.?
Je kan ze ook allemaal illegaal downloaden, maar dat moet je zelf weten.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

229 Users online: 124 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 80.995
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.878.032