Ik heb mezelf opgesloten in me kamer, alles aan de kant gezegt en gaaf oefenen. ik heb veel geleerd van tips en adviezen van leden hier. ik moet zeggen, mijn complimenten voor alle hulp hier!
Geen hidden message, zoals vele doen. ik wil alleen maar weer goede feedback en hoe ik het nog beter kan maken. alle tips zijn welkom!
Thanks voor de feedback, volgends mij houd je ook meer van de electro house zeker? ik moet ook zeggen ik heb vooral op de overgangen gelet, ik denk uit je reactie dat ik nog even wat over de opbouw van de set moet gaan werken.
#blackaround dat klopt inderdaad, ik heb me vooral gericht op de overgangen omdat dat toch de basis is van een goede mix. ik wil me nu richten op meer variatie in de mix wat phonograaf al zei, ik moet ook toegeven 4 tracks op 18:30 is weinig.
met variatie bedoel ik dus ook meer track & wat meer style erin verwerkt omdat progressive house toch veel op elkaar lijkt.
Maar bedankt voor je feedback, ik zal het meenemen in de volgende mix!
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.