Hol?. Ik ga mn spreekbeurt over dj ?gear houden denk ik, En ik dacht eraan om 1 plaatje op n dia te zetten dat je jeweetwel, 1 dj set ziet en alemaal pijltjes naar dat ene ding. bijvoorbeeld een plaatje van 1 cdj. met een pijltje naar de cd gleuf dat dat er ook onder staat, Snap je? Ik ben opzoek naar zon plaatje maar kan hem nergens vinden. Kunnen jullie 1 vinden?
Rick.
What do you think about Plaatje. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zoiets.. Maar dan gwn 1 plaatje en je dan ziet bijvoorbld. 1 pijltje naar de hot-cue, dan staat er bij het begin van het pijltje hot-cue. en dta pijltje wijst naar de hot-cue knop snapie?
Je kan toch wel gewoon pijltjes invoegen, naar de juiste plaats slepen en datzelfde doen met een tekstvakje? Als je dat al niet lukt vraag ik me af hoe je sowieso ooit een powerpoint in elkaar wil gaan zetten..
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 19-04-2012 @ 20:23:39 (4%)
Ik heb ooit ergens z'n plaatje gezien, ergens hier op djr waar een paar cdj's werden vergeleken maar ik kan hem niet meer vinden,
wel heb ik misschien een idee voor je. zet met paint gewoon kleine nummers in de foto, en leg in je powerpoint uit wat het is. dat is misschien ook beter te begrijpen dan alles in 1x al die informatie.
Tegen waneer moet je spreekbeurt af zijn? Druk je tekening anders af en teken op de foto zelf wat er allemaal op moet komen. Neem dan een foto van dat blad of scan het in en smijt het even in dit topic op het forum. Zo kan een goede ziel onder ons dat even voor je doen en heb je perfect wat je wil want dan hebben wij je plannetje .
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
User edit by mrmagix on 20-04-2012 @ 00:42:40 (1%)
Oke! Nou.. het liefst 20 mei. Heb m 23 mei maar begin graag vroeg. Wat ik ook kan doen gewoon 1 plaatje van 1 cdj 1 mixer en 1 pickup mee nemen endan aanwijzen wat het alemaal is enzo? Dat kan ik mischien ook met krk's doen..
Owhja louiscasper. Ik kan wel mega goed powerpoints maken, maar het gaat mij om de plaatjes ;p
Rick.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.879 days. Post CommentThat would be 162.6 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...