Ik zou heel graag zo'n vocal hebben voor in een mixtape te gooien, dat der een stem zegt: Myke Berlyn zo iets wil ik hebben, weet iemand hoe ik dat maak? Of kan iemand dat voor mij maken?
Thanks!!!
What do you think about Hoe maak ik vocals ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ja, ik weet hoe je zoiets maakt. Je neemt een microfoon, drukt op RECORD en begint te praten in de mic...
Of je gaat naar een speciaal bedrijf en die hebben stemmen 'te koop' die alles wat je wilt voor je kunnen inspreken. Dit kost meestal aardig wat geld, dus een mic kopen en zelf iets inspreken is de voordeligste optie.
als je zelf een goede stem hebt kun je met een fatsoenlijke(!) microfoon en een fatsoenlijke(!) geluidskaart zelf opnemen. Je kunt eventueel nog je stem aanpassen in software.
This is an old Topic
No new postings for 4.881 days. Post CommentThat would be 162.7 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.