Hallo.. ik heb een beginnersvraag.. ik ben een absolute beginner met DJ'en..
Hoe doorzoek je je net ingelden track? Bijvoorbeeld.. ik laad mn nieuwe track en wil nu snel dmv voorbeluisteren het goede punt zoeken om te starten bij het inmixen. Alsik een gaaf stukje heb gevonden wil ik daar mn eerste cue point neerzetten. Ik zou graag met de jogwheels van mn Numark Mixtrack snel door de track heen 'scrollen/luisteren'. Dit kan ik nu al een beetje met de scratch functie doen maar dan gaat het heeeeel erg traag. Ik wil graag de controller gebruiken en dus geen trackpad of keyboard van mn laptop.
Kan dit?
What do you think about Traktor Pro 2: track 'doorscrollen' hoe? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
de midi interface binnen traktor (standaard HID) is niet geschikt voor rappe scratch/scroll bewegingen. ver vooruitspoelen dmv je controller is dus niet mogelijk.
Traktor werkt het best met timecode controle of een NI controller.
hoe doen jullie het dan? Hoe doorzoeken jullie je track? Gewoon met je muis klikken op de kleine waveform? Ik wil die laptop tijdens draaien eigenlijk niet meer aanraken...
Voor zover ik Traktor nog gebruik zit hier een functie voor op mn Traktor S4, maar er zit meestal een search knop op zoon ding toch? Ik zal eens op internet gaan kijken
In de standaard mapping van mijn Reloop Contour zit wel zo een functie ingebouwd. Je hebt namelijk 4 functies voor de jog: scratch, pitch, scrollen door playlists, en dan search in je track. Ik zou wel niet weten hoe je dit moet mappen?
ah, die button op de Reloop Contour zie ik nu.. Mmm.. dat is dus een on/off switch voor het seek position commando.. Dus ik zou mn 'stutter' button kunnen remappen naar 'seek positron on/off'.
User edit by twofan on 24-04-2012 @ 11:26:40 (100%)
This is an old Topic
No new postings for 4.876 days. Post CommentThat would be 162.5 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.