Poster: D10N
Dus je wilt zeggen dat een asus beter is voor dit gebruik?
En hoeveel intern geheugen zou verstandig zijn?
Poster: Furious5
Macbook Pro's zijn gewoon goede laptops. OSX is stabiel en levert gewoon weing gezeik op.. Niet voor niets worden ze zo vaak door muzikanten gebruikt.. IK zou in dit geval niet moeilijk doen..je krijgt er geen spijt van..
Poster: JeroenVR
BR>
Nou, ik heb de nieuwste 15' MacBook Pro en vindt het een top computer, maar nu ik sinds kort virtual dj met de pioneer DDJ Ergo V gebruik, hapert de muziek wel eens tijdens het draaien. Erg jammer, maar ik weet niet of het aan mijn laptop, of aan de software licht...
Ik kan een Mac zeker wel aanraden, omdat OS X gewoon erg fijn werkt en de laptops erg stevig aanvoelen.
Poster: D10N
Hallo,
Ik wil een laptop aanschaffen want ik wordt gek van m'n pc want die loopt telkens vast tijdens het draaien,
Hoeveel intern geheugen moet ik hebben en wat is nog meer belangrijk om te hebben?
Is deze bijv. Al goed genoeg??http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/laptops/laptops/acer-5750-2458g75mn-laptop/C31_6F4_6F4_744897/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC2BF5AfwywEfwkwgBFCjC1z5fB5vNbEgtBuTyBfwyCjCISSo9I
Hoor graag van jullie!
Mvg. Dion
Poster: JeroenVR
BR>
Nou, ik heb de nieuwste 15' MacBook Pro en vindt het een top computer, maar nu ik sinds kort virtual dj met de pioneer DDJ Ergo V gebruik, hapert de muziek wel eens tijdens het draaien. Erg jammer, maar ik weet niet of het aan mijn laptop, of aan de software licht...
Ik kan een Mac zeker wel aanraden, omdat OS X gewoon erg fijn werkt en de laptops erg stevig aanvoelen.
Poster: MichielVdB
Heb de reactie's hierboven niet gelezen, maar ik raad toch aan om met een Macbook Pro te gaan draaien, dat is echt topkwaliteit!?
Je betaalt natuurlijk een hele som geld, maar je krijgt er deftig materiaal voor terug..
Poster: MrQreeny
Hoezo vaag? Daar heb je toch system requirements voor?? Staat volgens mij op elke doos van software...
Dit zijn dan wel altijd de minimale eisen, dus het is dan wel aan te raden om te zorgen dat je computer/laptop beter is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.