kan een admin svp dit topic sluiten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Jefe_elaire    posted on 15-04-2012 18:15
hoi, ik heb al antwoord gekregen op deze topic, dus is het niet meer nodig. zou een Admin het wille verwijderen?

alvast bedankt, Jesse
User edit by Jefe_elaire on 18-04-2012 @ 17:43:52 (100%)

What do you think about kan een admin svp dit topic sluiten ??

Vote :   

main    posted on 15-04-2012 18:34
??n sample kan maar op ??n mixer track, tenzij je deze doorlinkt (link through this channel only) of als je sidechain gebruikt in je mixer. Dus je sound terug zetten naar het vorige kanaal waar je m op had (op de sound klikken, rechts boven)
Als je het '2e' kanaal nog voor een andere sound wilt gebruiken: Gewoon een andere sound naar het kanaal sturen.?

Als het probleem is dat je m gelinkt hebt: Onderaan je mixer track zit dan een volume knop, je kunt deze verwijderen (unlinken) door op het vlak eronder te klikken.

Als het niet duidelijk is wil ik wel een paar screenshots voor je maken, hoop dat dit helpt.
Jefe_elaire    posted on 15-04-2012 18:39
Aai oke thanks, tis gelukt bedankt Winking my eye nog een domme vraag, hoe kan ik m'n topic verwijderen/closen?
hoppie    posted on 15-04-2012 18:40
dat kan niet, moet je even een mod/admin vragen?

EN DOMME VRAGEN BESTAAN NIET!!!!
Question everything
Jefe_elaire    posted on 15-04-2012 18:42
oh ik dacht al Winking my eye en haha jaa dat is waar, anders zouden er geen vragen bestaan.... =p
Lead    posted on 18-04-2012 22:51
En vragen om een topic te sluiten doen we hier door een topicreport (DJResource Topic Report) in te dienen.
Nu de tekst uit de start post is gehaald weet niemand meer waar de replies over gaan Winking my eye

Let the BASS be louder

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

307 Users online: 145 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 41.119
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.312.899