Software topic.
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichielVdB    posted on 15-04-2012 11:19
Hey!

Ik zou graag in dit topic, eens bespreken wat de beste DJ'ing/Producing software is.
Ik gebruik zelf FL Studio, maar ik ben van plan om over te schakelen, naar een ander software programma.
Welke verkiezen jullie?
Welk is de beste voor beginnende producers?
Welk is de beste voor al gevorderde producers?
Drop het hier allemaal Thumbs Up?

What do you think about Software topic. ??

Vote :   

Vervaeren    posted on 15-04-2012 13:01
Beginners: FL Studio

FL Studio is gemakkelijk in gebruik en als je er eens mee weg bent kan je echt goed leren kennis maken met VST plugins en dergelijke. Alleen het eindelijke mixen van je song is crap in dit programma + mastering hierin is echt niets.

Gevorderde: Cubase of Logic

Cubase of Logic?zijn de programma's die echt als professioneel worden beschouwen. Ze zijn ook de referentie in muziek studio's. Logic is dan wel?voor mac, toch krijgt deze mijn absolute voorkeur. Beide komen al met goede VST plugins en mastering van je song gaat hier als de beste.
2 CDJ-350W + 1 DJM-350W
LilQuint    posted on 15-04-2012 13:04
Bij gevorderde niet te vergeten : Ableton Live Happy, laughing (Suite allicht Happy, laughing )
?
djmstr223    posted on 15-04-2012 13:10
En Protools!! Bij alle studio's zie je protools op de macs draaien, kijk maar bij wisseloord of abbey-road.

Ikzelf gebruik ableton om mijn sound en ideen te maken en dan doe ik de mix en mastering in Protools. zelf vind ik logic niet chill ik weet niet waarom, snap het niet echt Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
Vervaeren    posted on 15-04-2012 13:22
Poster: djmstr223
En Protools!! Bij alle studio's zie je protools op de macs draaien, kijk maar bij wisseloord of abbey-road.

Ikzelf gebruik ableton om mijn sound en ideen te maken en dan doe ik de mix en mastering in Protools. zelf vind ik logic niet chill ik weet niet waarom, snap het niet echt Happy, laughing

Idd Protools hoort er zeker ook bij. Heb persoonlijk nog niet mee gewerkt maar is wel een gekende.
Logic is een gewoonte. Des te meer je het gebruikt, te meer je het gemakkelijk vind.
2 CDJ-350W + 1 DJM-350W

This is an old Topic

No new postings for 4.884 days.
 Post CommentThat would be 162.8 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

229 Users online: 140 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 85.559
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.882.596