Holaa?, Ik heb mixvibes en wil daarmee opnemen Er staat een plaatje REC dara druk ik op en dan record ie, Maar ik kan m nergens opslaan of watan ook ps het is ook engels en ik ben 9, Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Rick.
What do you think about Recorden met Ion Discovery dj en Mixvibes? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Haha is inderdaad heel klote. Of als het gaat kraken (En ja, illigalen gaan dit doen.) heb het zelf meegemaakt toen ik eerst Ableton had gedownloadt om te testen, daarna gauw gekocht haha.
Ja, haha. Neemt niet weg dat de programma's wel duur zijn. Dat is natuurlijk een goede investering als je er goed in bent, maar als je een beginner bent met producen (zoals ik) is het tog wel aanlokkelijk om te downloaden.
Haha, bijbaantje? Mja, je bent 9.. maar je kan alsnog klusjes doen. Zo heb ik mijn eerste set ook bij elkaar gewerkt, die nu wel heel hard aan vervanging toe is, hij heeft geen jog hahah
Om terug te komen op het illegale software gebeuren. Ik ben wel voorstande van try before you buy. En dan heb ik het over de volledige software proberen. Anders wordt je misschien nog wel blij gemaakt met een dooie mus.
Traktor kun je proberen of proberen een LE versie te bemachtigen. Dat is een soort demo versie die wel goed werkt.
Ikzelf heb Virtual DJ 7 pro + alle effecten via torrent gedownload, heb er vaak mee gedraaid en er kraakt helemaal niks bij mij enzo dus verschil is er amper tussen de betaalde en gedownloade versie. daarintegen moet je wel een goeie torrent hebben en geen prut. soms doet hij t niet met opstarten en geeft ie een fout aan maar na 2x nog een keer klikken doet ie t gewoon =) ikzelf vind VDJ heel prettig werken en heel makkelijk te bedienen. (draai er overigens niet mee soms alleen voor de lol, ben al gauw overgegaan op hardware) zeker als je nog wat jonger zoals jij bent
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community