[TK] 2 x Technics SL1210 volledige set (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bawb    posted on 14-04-2012 15:01
Titel
Volledige Draaitafel Digitale DJ Set
Staat
Gebruikt, maar in goede staat
Prijs
Richtprijs rond de ?600
Transport
Bij voorkeur ophalen, maar we kunnen altijd overleggen.
Beschrijving
Betreft:

2 x Technics SL1210 MK2 draaitafels, incl. 2 x Ortofon concorde PRO-S, 2 x slipmatten. Deze technics zijn gemodificeerd, dit wil zeggen, de lampjes op een normale 1210 kleuren 'rood', maar deze lampjes kleuren 'blauw' zoals een 1200. Hier zitten ook 2 afdekkappen bij.

1 x Reloop RMX-40 mengpaneel. Dit is gewoon de basic 4-kanaals mixer, meer dan geschikt om het op te leren of voor de thuis DJ. Hier zit ook een Decksaver afdekkap bij die ook past op een DJM-800.

1 x Studio Monitor van American Audio.

1 x Reloop Spin! Hiermee kun je via MIDI MP3's inladen op je 'draaitafels' en hoef je dus geen dure platen te kopen, maar kun je gewoon vanaf je laptop draaien.

Daarnaast heb ik een DJ-meubel gebouwd waar de draaitafels en mixer inpassen en waar 3 stands opzitten, 2 voor eventuele CD-spelers en 1 voor je laptop. Helemaal custom made in het zwart en op maat voor alle apparatuur.

Je krijgt er alle randzaken bij, zoals de benodigde tulp-kabels, usb-kabels, jack-kabels, XLR-kabels etc, nog wat extra ouwe naalden en OM ortofons.
Je krijgt er een Reloop RH-3500 witte DJ-headphone bij.

Al met al een erg mooie set op mee te beginnen of voor de gemiddelde (thuis) DJ. Je kan met dit DJ-meubel ook makkelijk on the road DJ'en, daar ik het zo heb gebouwd dat het meubel in 3 delen uit elkaar te halen is, zie foto van het meubel.

Waarom ik het weg doe? Ik ben verhuisd naar Amsterdam en ik heb mijn DJ-ambities even op een laag pitje + ruimte gebrek. Derhalve staat de set nu in een opslag. Alles werkt 100%.

Mijn richtprijs is ?600,- en dit komt vooral omdat de Technics niet meer in waarde afnemen, deze blijven rond de ?400/?500 waard, dus voor een kleine extra prijs krijg je er een hele hoop bij!

Bij interesse kun je me mailen op: rjgmvandeboel@gmail.com ook voor extra foto's!

Met vriendelijke groet,

Bob van de Boel

Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
Het bijvoegen van foto's lukt me even niet, maar op de?marktplaats link staan er 3, voor meer kun je me altijd mailen!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Bawb on 14-04-2012 @ 15:02:43 (4%)

What do you think about [TK] 2 x Technics SL1210 volledige set ??

Vote :   

Dennis1981    posted on 25-04-2012 12:41
Zit nu al een aardig tijdje tussen te koop zetten en reageren ; denk niet dat er nog een reactie gaat komen. Jammer voor Tek-head want het is een mooi aanbod..
Tekhead    posted on 25-04-2012 20:34
idd jammer, heb hem ook al verschillende mails gestuurd ook via marktplaats en op het door hem gegeven email adres.

Beleefdheid kost niks zeg ik altijd.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 29-04-2012 03:09
ik geef het op
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

This is an old Topic

No new postings for 4.706 days.
 Post CommentThat would be 156.9 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

103 Users online: 9 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 16.956
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.158.132