[TK] 2 x Technics SL1210 volledige set (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bawb    posted on 14-04-2012 15:01
Titel
Volledige Draaitafel Digitale DJ Set
Staat
Gebruikt, maar in goede staat
Prijs
Richtprijs rond de ?600
Transport
Bij voorkeur ophalen, maar we kunnen altijd overleggen.
Beschrijving
Betreft:

2 x Technics SL1210 MK2 draaitafels, incl. 2 x Ortofon concorde PRO-S, 2 x slipmatten. Deze technics zijn gemodificeerd, dit wil zeggen, de lampjes op een normale 1210 kleuren 'rood', maar deze lampjes kleuren 'blauw' zoals een 1200. Hier zitten ook 2 afdekkappen bij.

1 x Reloop RMX-40 mengpaneel. Dit is gewoon de basic 4-kanaals mixer, meer dan geschikt om het op te leren of voor de thuis DJ. Hier zit ook een Decksaver afdekkap bij die ook past op een DJM-800.

1 x Studio Monitor van American Audio.

1 x Reloop Spin! Hiermee kun je via MIDI MP3's inladen op je 'draaitafels' en hoef je dus geen dure platen te kopen, maar kun je gewoon vanaf je laptop draaien.

Daarnaast heb ik een DJ-meubel gebouwd waar de draaitafels en mixer inpassen en waar 3 stands opzitten, 2 voor eventuele CD-spelers en 1 voor je laptop. Helemaal custom made in het zwart en op maat voor alle apparatuur.

Je krijgt er alle randzaken bij, zoals de benodigde tulp-kabels, usb-kabels, jack-kabels, XLR-kabels etc, nog wat extra ouwe naalden en OM ortofons.
Je krijgt er een Reloop RH-3500 witte DJ-headphone bij.

Al met al een erg mooie set op mee te beginnen of voor de gemiddelde (thuis) DJ. Je kan met dit DJ-meubel ook makkelijk on the road DJ'en, daar ik het zo heb gebouwd dat het meubel in 3 delen uit elkaar te halen is, zie foto van het meubel.

Waarom ik het weg doe? Ik ben verhuisd naar Amsterdam en ik heb mijn DJ-ambities even op een laag pitje + ruimte gebrek. Derhalve staat de set nu in een opslag. Alles werkt 100%.

Mijn richtprijs is ?600,- en dit komt vooral omdat de Technics niet meer in waarde afnemen, deze blijven rond de ?400/?500 waard, dus voor een kleine extra prijs krijg je er een hele hoop bij!

Bij interesse kun je me mailen op: rjgmvandeboel@gmail.com ook voor extra foto's!

Met vriendelijke groet,

Bob van de Boel

Gearbase item
(Plaats links naar de producten in de Gearbase)

Foto's
Het bijvoegen van foto's lukt me even niet, maar op de?marktplaats link staan er 3, voor meer kun je me altijd mailen!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Bawb on 14-04-2012 @ 15:02:43 (4%)

What do you think about [TK] 2 x Technics SL1210 volledige set ??

Vote :   

Bawb    posted on 14-04-2012 15:02
Het bijvoegen van foto's lukt me even niet, maar op de marktplaats link staan er 3, voor meer kun je me altijd mailen!
djmstr223    posted on 14-04-2012 16:52
DAMN dit is een mooie aanbieding, maar ik moet met pijn in mijn hart zeggen dat ik het geld niet heb Happy, laughing
www.bramvanbergen.nl
MCO    posted on 14-04-2012 17:11
Nu baal ik ook dat ik mijn vakantie net geboekt heb, ben al een tijdje opzoek naar technics.?
Zeker een mooi prijsje!
A-Jay    posted on 14-04-2012 19:22
hoeveel voor de technics alleen?
Tekhead    posted on 14-04-2012 23:17
Dus al hetgeen je opsomt is inbegrepen voor die 600,00? ?

Nog te koop ? Ja, dan is't verkocht.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dennis1981    posted on 15-04-2012 15:38
Goeie deal, kan niets anders zeggen...
Tekhead    posted on 15-04-2012 16:27
Poster: Dennis1981
Goeie deal, kan niets anders zeggen...

Hopelijk antwoordt hij
Tekhead    posted on 16-04-2012 14:49
komaan gast, antwoordt eens zeg
Dennis1981    posted on 16-04-2012 17:02
Poster: Tekhead
komaan gast, antwoordt eens zeg

@Tekhead : Wacht je op een topicreactie of heb je een PM gestuurd / via marktplaats gemaild??

Tekhead    posted on 16-04-2012 17:06
heb gemaild via MP, en heb een pm gestuurd, nog geen reactie op beide
Dennis1981    posted on 16-04-2012 17:48
Poster: Tekhead
heb gemaild via MP, en heb een pm gestuurd, nog geen reactie op beide

Das balen, dat je dan nog niets teruggehoord hebt, speltip 12 op marktplaats toch, voorkom irritatie ; reageer altijd Happy, laughing
Tekhead    posted on 17-04-2012 19:56
Das balen, dat je dan nog niets teruggehoord hebt, speltip 12 op marktplaats toch, voorkom irritatie ; reageer altijd Happy, laughing

op mails ook nog niet gereageerd
kuituhh    posted on 17-04-2012 20:30
misschien op vakantie ofzo?
Spin that Sh!t BAM!
Tekhead    posted on 21-04-2012 15:49
zou me verbazen, weer mail gestuurd, weer geen antwoord, als het verkocht is of niet meer wil verkopen, goed maar laat het mij dan ff weten.
Dennis1981    posted on 21-04-2012 16:16
Ja, zo word je lekker aan het lijntje gehouden... Jij wilt ingaan op een mooie aanbieding, en dan geen reactie terug krijgen... Beetje flauw.
Tekhead    posted on 21-04-2012 18:36
Ja, zo word je lekker aan het lijntje gehouden... Jij wilt ingaan op een mooie aanbieding, en dan geen reactie terug krijgen... Beetje flauw.

Juist, en ik word niet graag aan't lijntje gehouden, ik wacht het nog even af, kan idd zijn dat hij met vakantie is, of momenteel druk bezig met z'n verhuis en nog geen internet, we zullen hem nog even respijt geven, nog even.
Estacy    posted on 21-04-2012 19:19
zo Tek, nieuwe technics kopen?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 21-04-2012 19:43
Poster: Estacy
zo Tek, nieuwe technics kopen?

mja, deze zien er optisch heel mooi uit, mooier dan de mijne, en het totaal pakket is toch een fantastisch aanbod, ineens een mooie passend meubel (was zelf van plan een nieuw te maken) nog een mixer, HP en timecoded systeem voor een lekker prijsje, de mixer kan ik eigenlijk niet gebruiken, en die TC is mooi meegenomen als dat ook op Mac draaid of mac met bootcamp windows, en die HP is voor zoontje, die mixer en mijn 2 technicsen, ben ik ineens gesteld voor mezelf en de kleine. All? dat is de bedoeling tenminste als hij eens zou reageren.
Estacy    posted on 21-04-2012 19:45
Technicsen voor een mooie prijs moet je sowieso kopen he. heb er alleen het geld niet voor :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Tekhead    posted on 21-04-2012 19:47
Poster: Estacy
Technicsen voor een mooie prijs moet je sowieso kopen he. heb er alleen het geld niet voor :p

daarom vind ik dit ook zo een mooi aanbod.
Tekhead    posted on 23-04-2012 01:09
pff, nog steeds geen antwoord
Tekhead    posted on 24-04-2012 16:40
Erg beleefd is deze gast toch niet
Drumworks    posted on 24-04-2012 16:48
misschien mag hij maar een half uur per week achter de pcHappy, laughing (just kidding)Cool
The beats are still banging :)
Tekhead    posted on 24-04-2012 23:01
Poster: RiliciousZ
misschien mag hij maar een half uur per week achter de pcHappy, laughing (just kidding)Cool

of heeft geen pc meer ?! haha
tairip    posted on 25-04-2012 08:15
Volgens mij kan dit topic wel op slot? Hoe denken jullie er over? De TS reageert toch niet.

194 Users online: 11 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 17.543
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.405.917