User edit by MaykFroix on 03-09-2012 @ 19:35:48 (100%)
What do you think about [TK] ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is ook gelijk aan een macbookpro. de huidige macbookpro 13' inch heeft ook een 2.4 gig processor. Deze MacBook heeft toen die tijd 1499 gekost. En is een fijne machine om mee te werken. Wel zal ik een grotere HD inzetten. ik vind de prijs wel mee vallen. Lager dan 500 zo ik niet gaan. De plastiek witte MacBook is niet te vergelijken met deze machine. Suc6 met verkoop.
Topic opgeschoond. Graag even nadenken voordat mensen in een topic replien in het Selling & Buying (dit) forum.
Het gaat hier niet om een gesprek maar iemand biedt iets te koop aan, zie het als een advertentie.
Dan kun je 2 dingen doen :
A: je aandacht is getrokken en je wilt meer weten over het item of je wil het kopen -> dan plaats je een reactie. B: Je bent niet geinterreseerd in het te koop staande item -> blader dan lekker door op DJResource
Ga in een Te Koop topic niet in discussie met de verkoper als je toch al niet geinterreseerd bent in het item.
Als je denkt dat de verkoper een foutje maakt door een te hoge of te lage prijs te vragen kun je altijd een PM sturen en hem hierop wijzen zodat hij daarop kan reageren.
Als je posts verwijdert en bepaalde informatie wil laten staan (die niet klopt) vind ik ook dat men moet kunnen reageren om dat recht te zetten. De koper heeft niks aan foute informatie. Dus nogmaals:
De 2.4ghz processor in de Macbook is bij lange na niet hetzelfde als in een Macbook Pro. Zoek de benchmarks er maar op na
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.