Poster: Jorrit
Als ik me niet vergis vergis jij je
Het klopt idd dat de pfl knop het signaal weergeeft wat gecue't wordt, maar dat is geen realistische weergave.
Ik draai gewoon tot en onder de 0 dB op die mixer, maar als ik m op pfl druk slaat hij VER in het rood. Zelfde verhaal met mn Synq
waarschijnlijk ligt het dan aan het mengpaneel, mijn ervaring is dat wanneer ik draai (in de cafe's en discotheken waar ik werk en thuis) klopt het allemaal wel...
maar ik heb een dateq en maak ook verder bij de cafe's enz. ook gebruik van dateq's en daar werkt het en klopt het ook.
het kan zijn dat jouw schuif dan over de o db grens gaat maar als je het bij een dateq met je pfl op 0 db afregeld dan klopt het ook met je uit sturende signaal en dat kun je controlleren door alle andere pfl knoppen/ schakelaars uit te zetten en dan zie je hoeveel db je uit stuurd..
ik heb het gecorntroleerd en het klopt.... bij dateq als je met je koptelefoon je kanaal op 0 db afregelt dan stuurd deze ook een 0 db signaal uit.
je moet natuurlijk wel zorgen dat je het afregelt op de stand dat je je low,high en mid wil hebben als je klaar bent...
dus niet dat je afregelt met je low dicht want als je die daarna in je mix open draait dan stuurt deze wel meer dan 0 db uit als je hem met het voor beluisteren met de low dicht hebt afgeregeld...
dus controlleer nog maar eens of je het wel goed doet want ik heb het gecontrolleerd en bij klopt het, dus als iemand anders het ook ff uitprobeerd