[M] Dj Outworld - Techno mix
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Outworld    posted on 28-01-2006 02:14
Hier mijn mix:

www.djoutworld.nl/outworld_after_spanish.mp3

Commentaar welkom, als je maar aan kunt geven wat er beter kan
(binnen 5 dagen online)Commentaar welkom, als je maar aan kunt geven wat er beter kan (binnen 5 dagen online)Commentaar welkom, als je maar aan kunt geven wat er beter kan (binnen 5 dagen online)Commentaar welkom, als je maar aan kunt geven wat er beter kan
User edit by Outworld on 15-02-2006 @ 00:26:27 (100%)

What do you think about [M] Dj Outworld - Techno mix ??

Vote :   

EclipX    posted on 28-01-2006 03:29
Kben aant luisteren zit al aan 4 minuten, tot nu toe is het heel goed
the-melody    posted on 28-01-2006 08:44
klinkt goed
EclipX    posted on 28-01-2006 18:09
Wel ik moet zeggen, perfect gedaan man! Wat ik raar vind, waarom zie ik Marc V & niet DJ Outworld?
Outworld    posted on 28-01-2006 21:24
Thanks, thanks, thanks!

Marc V -> Haha, nou gewoon omdat ik Marc Vermeulen heet. Ik heb de mix twee weken geleden opgenomen voor o.a. 2 collega's die oneindig liepen te zeuren en raad eens hoe lang ik de naam Outworld draag?

Mijn site komt binnen enkele dagen online: www.djoutworld.nl
Kijk ook hier: http://www.thedjlist.com/djs/OUTWORLD/
Of hier: www.scorpiondesign.net

Nu genoeg? Haha, ik hoop dat het nu duidelijk is. Binnenkort zet ik meer mixes online op mijn site, heb nog zat nieuwe platen niet verwerkt
Ik weet niet of jullie ook mixes online hebben staan, maar daar ga ik nu naar zoeken. Groet, Marc

Outworld    posted on 28-01-2006 21:37
He EclipX, ik heb net ff naar je 1e set geluisterd op je site. Klinkt goed! Lekker harde schranz, vooral die van Green Velvel / Camera's remix vind ik er dik. Site ziet er ook netjes uit. Ik hoop in November naar Belgie te komen, naar I love Techno... Wordt de eerste keer daar, maar heb er nu al zin in!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

291 Users online: 47 Guests (244 Unknown)
Pages generated today : 106.054
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.758.066