op een ander muziek forum waar ik lid ben is men net zoals hier geen fan van links naar mixen met copyright gevoelig materiaal. Daar hebben ze het opgelost door een topic aan te maken: 'Tracklist van je set' waarin je dan je tracklist van je set kan plaatsen. Mensen die de mix graag hebben replyen op de tracklist en dan kan je een link in PB senden zodat er niets copyrightgevoelig op deze site staat. dus bij deze: post hier de tracklist van je laatste set
ps: moesten de mods niet akkoord gaan met dit topic mogen ze er natuurlijk altijd een slotje op gooien
Omdat?je geen directe links meer mag plaatsen naar eigen?mixen hier op djr, dan is dit toch een mooie?manier om die regel te omzeilen ?
Dus het praktische nut is dat iedereen hier nu een tracklist kan plaatsen,? wie interesse heeft?naar aanleiding van die tracklist kan?dan via pm de link van de mix opvragen.
Mensen kunnen die mix dan beluisteren en daar weer feedback op geven.
Ik hoop dat WIM en Lead uiteindelijk zullen beslissen dat de Soundcloud mixes wel toegestaan zijn, aangezien zij automatisch filteren op copyright musico.
Poster: MichaelMiller Ik hoop dat WIM en Lead uiteindelijk zullen beslissen dat de Soundcloud mixes wel toegestaan zijn, aangezien zij automatisch filteren op copyright musico.
Het is vanaf nu toegestaan om mixen te embedden of linken naar soundcloud. Links naar andere uploadsites zullen worden gefilterd en zijn niet meer toegestaan. Als blijkt dat soundcloud niet genoeg actief filtert op auteursrechtelijk materiaal zullen we opnieuw moeten afwegen of linken dan nog wel wordt toegestaan maar laten we hopen dat het niet zover komt en dat we in ieder geval op deze manier mixen kunnen sharen.
Poster: Dyno Links naar Mixcloud, mogen die ook niet?
Vooralsog staan we alleen soundcloud toe.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
This is an old Topic
No new postings for 4.913 days. Post CommentThat would be 163.8 months or a whopping 13.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.