Poster: MichielVdB
Nu komt er dit op: ik klik op log in en dan komt er op, voeg eerrst een krediet kaart toe voordat je kan betalen... :/
Het geld staat er wel in dollar op, en kan dit precies nergens aanpassen..
Poster: Vinnyo
De wisselkoers van PayPal is altijd lager, dus waarschijnlijk kom je uit op iets van ?68 en kom je dus te kort, die melding komt namelijk alleen als je niet genoeg saldo heb. Dat staat er ook bij maar waarschijnlijk heb je niet heel het bericht gelezen. Sorry hoor, maar dit is gewoon dom, die creditcard heb je helemaal niet nodig, zorg gewoon voor genoeg saldo..
Ja, kan je ergens online een credit card maken?
Poster: Vinnyo
Die kun je niet zomaar aanmaken, tenzij je een prepaid card neemt maar daar heb jij niet zoveel aan.
Waar kan ik dat verkrijgen?
Online?
Waar kan ik een prepaid kaart online krijgen?
Of als jij me kan helpen, koop ik mijn keyboard van 51 euro en krijg jij de rest, om je te bedanken voor de hulp, dit geld ook voor de andere, de mensen die me helpen krijgen ook iets..
Poster: Dyno
Als je een gewone betaal rekening hebt bij een bank kan je deze gewoon koppelen aan je Paypal account.
Ik koop regelmatig muziek via Beatport en daar betaal je ook met Paypal. Zodra ik een aankoop doe schrijft het eerst het bedrag af dat op mijn Paypal rekening staat en als daar niet genoeg op staat haalt ie het restant gewoon van mijn betaal rekening.