Bax-Shop Problems! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

MichielVdB    posted on 08-04-2012 13:33
Hallo allemaal!

Ik heb Bax-shop.nl problemen.. :/
Ik heb dus een PayPal account waar 71 euro op staat, ik wil een MIDI keyboard bestellen.
Als ik op bevestig bestelling klik, moet'k m'n PayPal gegevens invoeren, doe ik ook en dan als ik op log in klik kom ik op de site van PayPal uit en gebeurt er niks, niks dat ik moet bevestigen, er gebeurt helemaal niks..
Heeft er iemand nog deze problemen?

Thanks!

What do you think about Bax-Shop Problems! ??

Vote :   

MichielVdB    posted on 08-04-2012 13:36
Heb er wel nog geen credit card aangekoppeld, omdat ik er geen heb.
Zou het daar aan kunnen liggen?
Zoja, waar kan ik een online credit card maken ofzo?
Kan iemand? me helpen Unhappy
Estacy    posted on 08-04-2012 13:47
mischien Bax shop even opbellen? die kunnen je beter helpen dan wij. vooral om dat DJR niet bax shop is
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Gerdo    posted on 08-04-2012 15:22
Het ligt waarschijnlijk niet aan bas-shop, probeer het eens op een andere computer. Ik heb ook wel eens een probleem gehad met paypal op mijn computer dat ik ook niet kon betalen. Toen heb ik het op een andere computer gedaan en dat werkte wel.
MichielVdB    posted on 08-04-2012 15:34
Nu komt er dit op: ik klik op log in en dan komt er op, voeg eerrst een krediet kaart toe voordat je kan betalen... :/
MZ    posted on 08-04-2012 16:11
Je hoeft toch niet pers? een credit kaart aan je paypal account te binden... dat heb ik in ieder geval niet! Ik zou het anders ook eens op 'n andere computer proberen.
Vinnyo    posted on 08-04-2012 17:47
Poster: MichielVdB
Nu komt er dit op: ik klik op log in en dan komt er op, voeg eerrst een krediet kaart toe voordat je kan betalen... :/

Dan heb je niet genoeg op je account staan..
MichielVdB    posted on 08-04-2012 20:30
Het geld staat er wel in dollar op, en kan dit precies nergens aanpassen.. Unhappy
RAS    posted on 09-04-2012 00:12
Heb je al geprobeerd contact op te nemen met Paypall of heb je al een FAQ van hen bekeken? Lijkt me een logische eerste stap.
Vinnyo    posted on 09-04-2012 00:17
Het geld staat er wel in dollar op, en kan dit precies nergens aanpassen.. Unhappy

Je hebt niet genoeg op PayPal staan.. Hoeveel dollar heb je op je PayPal account? En hoe duur is het product dat je wilt kopen?
MichielVdB    posted on 09-04-2012 11:03
Op mijn PayPal account staat 95,54 USD.
Het product dat ik wil kopen kost 69 euro, zonder verzendingskosten omdat het boven de 50,- euro is.
Heb het al eens berekend, 95, 54 USD = 71,35 euro ongeveer..
MichielVdB    posted on 09-04-2012 12:19
Moet eigenlijk gewoon een site weten waar je online een credit card kan aanmaken?
Een credit card die hier mensen op het forum ook hebben als online card, en die het ook aan PayPal hebben hangen, mensen?
Vinnyo    posted on 09-04-2012 16:03
De wisselkoers van PayPal is altijd lager, dus waarschijnlijk kom je uit op iets van ?68 en kom je dus te kort, die melding komt namelijk alleen als je niet genoeg saldo heb. Dat staat er ook bij maar waarschijnlijk heb je niet heel het bericht gelezen. Sorry hoor, maar dit is gewoon dom, die creditcard heb je helemaal niet nodig, zorg gewoon voor genoeg saldo..
User edit by Vinnyo on 09-04-2012 @ 16:03:59 (44%)
MichielVdB    posted on 09-04-2012 16:33
Poster: Vinnyo
De wisselkoers van PayPal is altijd lager, dus waarschijnlijk kom je uit op iets van ?68 en kom je dus te kort, die melding komt namelijk alleen als je niet genoeg saldo heb. Dat staat er ook bij maar waarschijnlijk heb je niet heel het bericht gelezen. Sorry hoor, maar dit is gewoon dom, die creditcard heb je helemaal niet nodig, zorg gewoon voor genoeg saldo..

Ik probeer een ander product..

MichielVdB    posted on 09-04-2012 16:58
Product van 51,00 euro lukt ook niet.
Hier een screenshot: http://tinypic.com/view.php?pic=2gvnar7&s=5
voor de ongelovige, geloven jullie me nu?
DJ_OB    posted on 09-04-2012 17:13
Als ik die melding zo zie lijkt het me dus toch dat je er een creditcard aan moet koppelen... Niet een vader of iemand anders beschikbaar met een creditcard?
MichielVdB    posted on 09-04-2012 18:05
Ja, kan je ergens online een credit card maken?
Vinnyo    posted on 09-04-2012 18:52
Ja, kan je ergens online een credit card maken?

Die kun je niet zomaar aanmaken, tenzij je een prepaid card neemt maar daar heb jij niet zoveel aan.
MichielVdB    posted on 09-04-2012 19:10
Poster: Vinnyo
Die kun je niet zomaar aanmaken, tenzij je een prepaid card neemt maar daar heb jij niet zoveel aan.

Waar kan ik dat verkrijgen?
Online?
Vinnyo    posted on 09-04-2012 19:39
Waar kan ik dat verkrijgen?
Online?

Het lijkt me verstandiger om het geld van je PayPal naar je rekening over te boeken en dan gewoon via internet bankieren te betalen.
MichielVdB    posted on 09-04-2012 20:12
Waar kan ik een prepaid kaart online krijgen?
Of als jij me kan helpen, koop ik mijn keyboard van 51 euro en krijg jij de rest, om je te bedanken voor de hulp, dit geld ook voor de andere, de mensen die me helpen krijgen ook iets..
Vinnyo    posted on 09-04-2012 20:25
Waar kan ik een prepaid kaart online krijgen?
Of als jij me kan helpen, koop ik mijn keyboard van 51 euro en krijg jij de rest, om je te bedanken voor de hulp, dit geld ook voor de andere, de mensen die me helpen krijgen ook iets..

Waarom stort je het niet naar je bank en koop je het via internet bankieren? En als je dat niet hebt, waarom dan niet via je ouders?
MichielVdB    posted on 09-04-2012 20:44
Ouders willen dat niet doen.
Weet niet hoe ik dat zou moeten, kan je me niet gewoon helpen met dat te kunnen bestellen?
Meer moet ik niet weten, hoe zou ik moeten online bankieren zonder credit of bank kaart?
HELP ME Unhappy
Dyno    posted on 09-04-2012 20:51
Als je een gewone betaal rekening hebt bij een bank kan je deze gewoon koppelen aan je Paypal account.
Ik koop regelmatig muziek via Beatport en daar betaal je ook met Paypal. Zodra ik een aankoop doe schrijft het eerst het bedrag af dat op mijn Paypal rekening staat en als daar niet genoeg op staat haalt ie het restant gewoon van mijn betaal rekening.
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
MichielVdB    posted on 09-04-2012 21:54
Poster: Dyno
Als je een gewone betaal rekening hebt bij een bank kan je deze gewoon koppelen aan je Paypal account.
Ik koop regelmatig muziek via Beatport en daar betaal je ook met Paypal. Zodra ik een aankoop doe schrijft het eerst het bedrag af dat op mijn Paypal rekening staat en als daar niet genoeg op staat haalt ie het restant gewoon van mijn betaal rekening.

Hoe doe ik dat?
Leg eens uit, kan ik dat via mijn PC?
MichielVdB    posted on 10-04-2012 09:41
Kan je via PayPal een overschrijving doen naar iemand zijn bankrekening?

207 Users online: 142 Guests (65 Unknown)
Pages generated today : 36.590
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.943.882