Poster: -FLoriZ-
Linkje is gewoon correct werkend? Ik ga niet moeilijk doen met bit.ly links.
Poster: SebaszJawel hoor mister friendly.
Heb je wel gelezen wat ik zei?
Dan niet, eigenwijze sjonnie
ik zou even je link in een bit.ly linkje zetten, anders word je topic gesloten omdat wim en lead bang zijn dat ze een briefje van brein krijgen?
Jawel hoor mister friendly.
Denk je dat het mij een fuck boeit. DJResource is stervende, de enige reden dat ik een mix hier neerpleur is zodat mensen nog iets kunnen luisteren, hoef er niet eens reacties op. Van doorgeslagen grensdebielen zoals jij hoef ik al helemaal geen commentaar. Straks PM't een mod mij weer dat ik onbehoorlijk ben en krijg ik weer zo'n leuk vlaggetje, DJResource is 't niet waard. Niet meer in elk geval.
Poster: SebaszVerhuizen jij en je ego even naar Ilja toe, kunnen we hier nog misschien iets opbouwen, door mensen als jij is DJR naar de klote gegaan.
zozo stoere boi![]()
Verhuizen jij en je ego even naar Ilja toe, kunnen we hier nog misschien iets opbouwen, door mensen als jij is DJR naar de klote gegaan.
@Main; thanks man =)
@Moxegy: Pm terug =]
Poster: main
sebas, heb je nu serieus een nieuw member met de naam ilja aangemaakt??
Waar gaat dit heen? Anders stoppen we met discusseren of nutteloze tyfus zooi en gebruiken we het forum waar het voor bedoeld is.
Kun je wel leuke dingen bedenken waarom jij beter bent dan iemand anders, maar waar de fuck schiet je dan mee op? En al helemaal op internet, kom op gast..
sebas, heb je nu serieus een nieuw member met de naam ilja aangemaakt??
Waar gaat dit heen? Anders stoppen we met discusseren of nutteloze tyfus zooi en gebruiken we het forum waar het voor bedoeld is.
Kun je wel leuke dingen bedenken waarom jij beter bent dan iemand anders, maar waar de fuck schiet je dan mee op? En al helemaal op internet, kom op gast..
Poster: Sebasz
valt me erg van je tegen kain dat je dat van mij denkt. ik ben altijd ree?l, kritisch en netjes. zoiets als dat ?zou ik nooit doen?
Poster: Sebasz
valt me erg van je tegen kain dat je dat van mij denkt. ik ben altijd ree?l, kritisch en netjes. zoiets als dat ?zou ik nooit doen?
Heel erg netjes inderdaad. Je weet zelf prima dat je alles behalve netjes bent, daarnaast ben je niet voor niets 'mod-af'.
Poster: llja
altyd netjes... de zinsnede van floriz doet zijn werk, grafkanker belg
Poster:?main
Heel erg netjes inderdaad. Je weet zelf prima dat je alles behalve netjes bent, daarnaast ben je niet voor niets 'mod-af'.
Poster: llja
Laf? gast, na een aantal maanden heb ik diverse trainingen gehad. Nu, zoveel maanden verder ben ik weer helemaal 'fresh' en durf ik echt te zijn wie ik ben ja?