Hallo, Ik wil een intro met mijn eigen naam erin weet iemand hoe k dit kan doen doen?? K heb zelf microfoon en audacity wordt de ingesproken tekst niet echt duidelijk, Hoor graag van jullie! Mvg. Dion
What do you think about Intro met eigen naam ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Tip: laat iemand met een goede stem een aantal naamjingles maken. Ik heb dit laten doen en kreeg de acapella's er los bij geleverd. De acapella's kun je dan zelf in een gewenste track monteren op de manier zoals jij dat wil. Ik was erg blij met het resultaat, en klinkt ook professioneel.
sorry voor late reactie, ik wil bijv. net als dj bl3nd, http://www.youtube.com/watch?v=ruOAAoC-1E0 bij 1,12 min dat versta je duidelijk. Hoor graag van jullie! Mvg, Dion
Zoek iemend met een goede stem, en laat die persoon het op een aantal manieren zeggen. Dan kun je de beste kiezen, en kun je er wat effecten aan toevoegen. Daar zijn genoeg programma's voor.
Try before you die! Wat wil je nou precies horen? Hoe je stap voor stap alles moet doen? Start Ableton en ga aan het werk Daar ontdek je het meest mee.
Dan wacht je tot dat je volgende week thuis bent en probeer je dat toch rustig? Als je wilt dat mensen serieus op je topics reageren is het misschien handig om zelf ook een beetje initiatief te tonen.
Hallo, Albeton is niet gratis, heb je misschien ook een gratis programma waarmee je duidelijk kan inspreken en stem kan veranderen en uiteraard opslaan? Hoor graag van je! Mvg. Dion
Jawel, daar zitten een hele hoop effecten in. Kijk maar eens onder het menu? 'effect' Duidelijk inspreken heeft te maken met de microfoon en de instellingen die je gebruikt.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Kom op zeg! Stemverandering heet Effects zoals Pur D al zei en je moet de instelling goed zetten om een duidelijk geluid te krijgen, in de tijd dat je deze bericht typt kan je net zo goed even kijken hoe je dat zou kunnen doen.
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Inderdaad, even zelf experimenteren kan geen kwaad... Overigens leer je ook door te proberen en fouten te maken, niet door alles aan anderen te vragen en dan klakkeloos een werkwijze over te nemen.
Er is geen magische knop/programma die stemmen vervormt en verduidelijkt oid.
Je gebruikt een programma om iets te bewerken waarvan je zelf denkt dat de sample er beter van wordt. Je kunt bijvoorbeeld met EQ rond de 2kHz iets opkrikken om iets duidelijkere accenten te krijgen. Ook helpt het als je er wat laag uit filtert.
Als je hier eens mee gaat spelen en er wat andere effecten bij haalt (en gewoon speelt met de knoppen/instellingen), dan kom je vanzelf een heel eind. Maar probeer eens wat en vraag desnoods dan een vervolg vraag. Maar ik krijg het idee dat je zelf nog niet zo heel veel hebt geprobeert.
Wellicht als je je eigen ervaring opschrijft en verteld wat er niet lukt, dat mensen je kunnen helpen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.