Poster: Bonchanoize
Ik zit zelf nog niet op tram 2, maar de namen vernoemd door de oudere garde hierboven staan voor mij ook bovenaan het lijstje. Dat zijn/waren echt helden en pioniers voor de techno- en housescene.
De mensen die echt denken 'wie zijn die gasten allemaal' hebben toch nog het een en ander te leren denk ik dan.
Ik wil er gerust nog een paar aan toevoegen: Seth Troxler, John Digweed, Soul Clap, Nick Muir, Kerri Chandler.
En van de nieuwe namen kunnen vooral Jamie Jones en Pillowtalk mij bekoren. (Dan heb ik het over house en deep house) en dus de minder commerci?le scene.
Maar zoals hierboven al vermeld: er zijn er zooooo veel, ik zou uren kunnen bezig zijn.
Kerri Chandler.
Poster: Tekhead
Felix Da Housecat, Zolex, Josh Winx, Sven Vath, Joris Voorn, Sash, Eric Morillo, Technasia,... maak daar maar eens een keuze uit wie de beste is.... Niet te doen !
Poster: Larsz
Axwell. Technisch goed, creatief, altijd toffe tracks, een van de weinige DJ's die ALTIJD plezier lijkt te hebben in wat hij doet.
Poster: MZ
Ook ik ben groot fan van Laidback Luke! Chuckie en Afrojack vind ik ook echt 2 helden.
Poster: Larsz
Axwell. Technisch goed, creatief, altijd toffe tracks, een van de weinige DJ's die ALTIJD plezier lijkt te hebben in wat hij doet en denk dat zonder hem SHM heel veel minder was geworden dan wat het nu is.
Poster: tek-zotic
carl cox mag ook zeker niet ontbreken vind ikof miss kittin kan ik ook wel appreci?ren
Poster: Oliviero
Dit zijn mijn helden: Mord Fustang, Porter Robinson, Nicky Romero, Noisia, Netsky, Axwell, Hardwell en LBL
Poster: venzi
Headhunterz, geen twijfel mogenlijk :P
Poster: Dj_Fantasy
Dan zou ik heel snel van muziek genre gaan veranderen..
Van de oude hardstyle garde denk ik vooral aan Luna, Pavo, Technoboy, The Prophet, Lady Dana, Isaac.
Deze mensen draaien al een hele lange tijd mee. Jammer genoeg hoor je minder van Dana de laatste tijd.
Isaac en Proppy blijven gewoon een van de beter vindt ik zelf. Voor het hardere werk heb je dan de Italiaanse Hardstyle van Technoboy.
Hedendaagse helden kan ik tochwel Noisecontrollers, Crypsis, Alpha? (hoewel die ook al een tijdje meedraaien).
Ale we het hebben over MC's kijk ik tochwel het meeste op naar MC DV8 (Fusion Records) vooral door zijn rauwe stem. Maar als je ziet wat Mc Apster allemaal doet (zowel Hardstyle als andere genre's) dan heb ik enorm veel respect voor deze persoon. Zoals al artiest als persoon!?
Poster: RLB
D-Block en Stefano?
Poster: PhonoGraaf
Maetrik, Boris Brejcha, Par Grindvik, Dubfire, Richie Hawtin, Chris Liebing, The Advent, Deh-Noizer... Eigenlijk iedereen die zijn handtekening onder het technospectrum heeft gezet en zich aan het bijbehorende contract houd! Die dus laten horen dat ze het met liefde doen!
Extrawelt, Joris Voorn, Nic Fanciulli, Gui Boratto, Stephan Bodzin, Julian Jeweil, Jay Lumen...