Jouw dj/[producer idool(en) ..... (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RLB    posted on 05-04-2012 15:47
Het leek mij wel eens leuk om van verschilende te horen hun idolen (dj's producers..)
Die van mij is : Hardwell. ?
En ik hoop later net las hem te worden.
Het zou leuk zijn om julie idolen ook te posten en mischien ook waarom.
Rick.

What do you think about Jouw dj/[producer idool(en) ..... ??

Vote :   

Tekhead    posted on 06-04-2012 01:54
Poster: Bonchanoize
Ik zit zelf nog niet op tram 2, maar de namen vernoemd door de oudere garde hierboven staan voor mij ook bovenaan het lijstje. Dat zijn/waren echt helden en pioniers voor de techno- en housescene.
De mensen die echt denken 'wie zijn die gasten allemaal' hebben toch nog het een en ander te leren denk ik dan.
Ik wil er gerust nog een paar aan toevoegen: Seth Troxler, John Digweed, Soul Clap, Nick Muir, Kerri Chandler.
En van de nieuwe namen kunnen vooral Jamie Jones en Pillowtalk mij bekoren. (Dan heb ik het over house en deep house) en dus de minder commerci?le scene.
Maar zoals hierboven al vermeld: er zijn er zooooo veel, ik zou uren kunnen bezig zijn.

Estacy ook nog niet op tram 2. Het is een eer en genoegen om van jullie generatie ook woorden van respect, en meer te horen over de echte pioniers van de sc?ne. ?Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 06-04-2012 09:12
Voor mij zijn het vele. Josh Wink, Richie Hawtin, Technasia, Laurant Garnier, Dave Clark, Christian Smith, John Selway Gregor Salto, Hardsoul, Roger Sanchez, Erick Morillo, Pirupa, Leroy Styles, Stefan Vilijn, Underworld ik kan zo wel uren doorgaan. Genoeg goede producers.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Estacy    posted on 06-04-2012 09:58
Kerri Chandler.

Little Louie Vega, david Morales
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RLB    posted on 06-04-2012 10:08
Boaz v/d Beatz?
Rick.
tek-zotic    posted on 06-04-2012 10:08
Poster: Tekhead
Felix Da Housecat, Zolex, Josh Winx, Sven Vath, Joris Voorn, Sash, Eric Morillo, Technasia,... maak daar maar eens een keuze uit wie de beste is.... Niet te doen ! Winking my eye

carl cox mag ook zeker niet ontbreken vind ik Happy, laughing of miss kittin kan ik ook wel appreci?ren
Larsz    posted on 06-04-2012 13:01
Axwell. Technisch goed, creatief, altijd toffe tracks, een van de weinige DJ's die ALTIJD plezier lijkt te hebben in wat hij doet en denk dat zonder hem SHM heel veel minder was geworden dan wat het nu is.
MichaelMiller    posted on 06-04-2012 13:27
Poster: Larsz
Axwell. Technisch goed, creatief, altijd toffe tracks, een van de weinige DJ's die ALTIJD plezier lijkt te hebben in wat hij doet.

Cool
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 06-04-2012 @ 13:28:13 (1%)
Danekato    posted on 06-04-2012 13:52
Met name toen ik begon keek ik op naar Laidback Luke, wat een held!!!
Nog steeds vindt ik Laidback heerlijk draaien maar met al die 'nieuwkomers' tja.... Heb er hier al zoveel langs zien komen, kan eigenlijk niet meer kiezen Winking my eye
MZ    posted on 06-04-2012 14:04
Ook ik ben groot fan van Laidback Luke! Chuckie en Afrojack vind ik ook echt 2 helden.
MichaelMiller    posted on 06-04-2012 14:10
Het zijn er bijna teveel om op te noemen, zeg. Laidback Luke is ook een held. Chuckie ook, inderdaad, en Afrojack....
Ik vind de nieuwe kant die hij opgaat wel al heel wat meer mijn persoonlijke smaak! Als ik die unreleased tracks hoorde op UMF..!!
Luxx    posted on 06-04-2012 14:56
Poster: MZ
Ook ik ben groot fan van Laidback Luke! Chuckie en Afrojack vind ik ook echt 2 helden.

even iets dat je bij Chuckie moet weten, hij maakt 0% van zijn producties. hij is daar best raar in met als goed voorbeeld dat hij dankzij 'zijn' producties bij een grote amerikaanse artiest was uitgenodigt was en die vroeg om een plaat als 'Let The Bass Kick'. toen die amerikaanse artiest merkte dat hij snel even degene moest bellen die die plaat had gemaakt heeft hij Chuckie uit de studio gekickt.

verderrrrrr eentje die nog vergeten was: The Twelves. 0 platen van hun zijn kut. allemaal zo sterk. heerlijk
The Twelves- Works for me
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 06-04-2012 @ 14:57:18 (8%)
Bonchanoize    posted on 06-04-2012 19:09
Poster: Larsz
Axwell. Technisch goed, creatief, altijd toffe tracks, een van de weinige DJ's die ALTIJD plezier lijkt te hebben in wat hij doet en denk dat zonder hem SHM heel veel minder was geworden dan wat het nu is.

Inderdaad, Axwell, zonder twijfel de beste producer van SHM. Ik blijf nog steeds oudere tracks en remixes van hem ontdekken.
Nu ik erover nadenk heeft ook de Belgische scene het een en ander te bieden.
Met 2many djs natuurlijk voorop, maar ook Front 242 (in de goeie tijden), Shameboy, Dr Lektroluv, The Subs, Sound Of Stereo...
Let the magic begin
Tekhead    posted on 06-04-2012 19:28
Poster: tek-zotic
carl cox mag ook zeker niet ontbreken vind ik Happy, laughing of miss kittin kan ik ook wel appreci?ren

Carl Cox Had ik al eerder genoemd Happy, laughing
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Oliviero    posted on 06-04-2012 21:26
Dit zijn mijn helden: Mord Fustang, Porter Robinson, Nicky Romero, Noisia, Netsky, Axwell, Hardwell en LBL
www.soundcloud.com/oliverheldens
MichaelMiller    posted on 06-04-2012 21:59
Poster: Oliviero
Dit zijn mijn helden: Mord Fustang, Porter Robinson, Nicky Romero, Noisia, Netsky, Axwell, Hardwell en LBL

Gaan we weer; Cool
Maracas    posted on 07-04-2012 03:10
Ik weet niet, Vato Gonzalez denk ik Cool Hij ramde me op mijn 15e levensjaar van de gangsterrap bolliemuziek af, en liet me house ontdekken, bovendien ben ik zwaar fan van zijn manier van creatief draaien, het was voor mijn gevoel weer eens wat anders! En ik ben er gelukkig in blijven hangen!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Dj_Fantasy    posted on 07-04-2012 05:00
Poster: venzi
Headhunterz, geen twijfel mogenlijk :P

Dan zou ik heel snel van muziek genre gaan veranderen..

Van de oude hardstyle garde denk ik vooral aan Luna, Pavo, Technoboy, The Prophet, Lady Dana, Isaac.
Deze mensen draaien al een hele lange tijd mee. Jammer genoeg hoor je minder van Dana de laatste tijd.
Isaac en Proppy blijven gewoon een van de beter vindt ik zelf. Voor het hardere werk heb je dan de Italiaanse Hardstyle van Technoboy.
Hedendaagse helden kan ik tochwel Noisecontrollers, Crypsis, Alpha? (hoewel die ook al een tijdje meedraaien).

Ale we het hebben over MC's kijk ik tochwel het meeste op naar MC DV8 (Fusion Records) vooral door zijn rauwe stem. Maar als je ziet wat Mc Apster allemaal doet (zowel Hardstyle als andere genre's) dan heb ik enorm veel respect voor deze persoon. Zoals al artiest als persoon!?
dj2dj.nl
RLB    posted on 07-04-2012 07:12
Poster: Dj_Fantasy
Dan zou ik heel snel van muziek genre gaan veranderen..

Van de oude hardstyle garde denk ik vooral aan Luna, Pavo, Technoboy, The Prophet, Lady Dana, Isaac.
Deze mensen draaien al een hele lange tijd mee. Jammer genoeg hoor je minder van Dana de laatste tijd.
Isaac en Proppy blijven gewoon een van de beter vindt ik zelf. Voor het hardere werk heb je dan de Italiaanse Hardstyle van Technoboy.
Hedendaagse helden kan ik tochwel Noisecontrollers, Crypsis, Alpha? (hoewel die ook al een tijdje meedraaien).

Ale we het hebben over MC's kijk ik tochwel het meeste op naar MC DV8 (Fusion Records) vooral door zijn rauwe stem. Maar als je ziet wat Mc Apster allemaal doet (zowel Hardstyle als andere genre's) dan heb ik enorm veel respect voor deze persoon. Zoals al artiest als persoon!?

D-Block en Stefano?
Rick.
Dj_Fantasy    posted on 07-04-2012 11:29
Poster: RLB
D-Block en Stefano?

Zijn goed geweest voor een jaar of 2.. Maar nu hoor je er nog 0,0 van.. Vorig jaar Defqon 1 + Decibel waren ze nergens tezien. Hetzelfde verhaal met Showtek. Pas op heel veel respect voor Showtek! Wat hun doen is gewoon hardstyle op de kaart brengen overal te wereld dus. Vorig jaar een show van hun mogen meemaken wat wel enorm leuk was. Maar je hoort en merkt dat hun muziek voor de mensen over de zee is (Engeland, Australie, ...)
dj2dj.nl
PhonoGraaf    posted on 07-04-2012 13:55
Maetrik, Boris Brejcha, Par Grindvik, Dubfire, Richie Hawtin, Chris Liebing, The Advent, Deh-Noizer... Eigenlijk iedereen die zijn handtekening onder het technospectrum heeft gezet en zich aan het bijbehorende contract houd! Die dus laten horen dat ze het met liefde doen!
Bonchanoize    posted on 07-04-2012 14:04
Poster: PhonoGraaf
Maetrik, Boris Brejcha, Par Grindvik, Dubfire, Richie Hawtin, Chris Liebing, The Advent, Deh-Noizer... Eigenlijk iedereen die zijn handtekening onder het technospectrum heeft gezet en zich aan het bijbehorende contract houd! Die dus laten horen dat ze het met liefde doen!

Extrawelt, Joris Voorn, Nic Fanciulli, Gui Boratto, Stephan Bodzin, Julian Jeweil, Jay Lumen...
Let the magic begin
TheMole    posted on 08-04-2012 07:49
Ik heb der ook zo veel maar men favorieten zijn: Philippe Zdar, Breakbot, Thomas Bangalter, Damon Albarn, Amon Tobin (Hoewel ik zijn muziek niet ten volle apprecieer), Flying Lotus en Dilla
RLB    posted on 10-04-2012 17:25
Thnx voor alle snelle reacties!!
Rick.
Sebasz    posted on 10-04-2012 17:34
Axwell is gewoon heer en meesterCool
Danekato    posted on 10-04-2012 18:32
Extrawelt, Joris Voorn, Nic Fanciulli, Gui Boratto, Stephan Bodzin, Julian Jeweil, Jay Lumen...

Joris Voorn en Jay Lumen zekerste weten!!!!!

305 Users online: 182 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 89.478
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.515