Jouw dj/[producer idool(en) ..... (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RLB    posted on 05-04-2012 15:47
Het leek mij wel eens leuk om van verschilende te horen hun idolen (dj's producers..)
Die van mij is : Hardwell. ?
En ik hoop later net las hem te worden.
Het zou leuk zijn om julie idolen ook te posten en mischien ook waarom.
Rick.

What do you think about Jouw dj/[producer idool(en) ..... ??

Vote :   

djmstr223    posted on 05-04-2012 17:14
Ben liebrand en me vader Happy, laughing ze zijn vroeger hele goede vrienden geweest en ik vind de manier waarop Ben en me pa mixen zo gaaf en relaxt.
www.bramvanbergen.nl
MrQreeny    posted on 05-04-2012 17:25
Sowieso Ben Liebrand inderdaad, fijn dat die zo snel genoemd wordt :D.
Daarnaast staan bij mij hoog op het lijstje: Armin van Buuren als persoon en Hardwell vanwege zn muziekstijl.
'Music is the universal language of mankind...'
MichaelMiller    posted on 05-04-2012 17:37
Poster: RLB
Hardwell. En ik hoop later net als hem te worden.
Het zou leuk zijn om julie idolen ook te posten en mischien ook waarom.

Nicky Romero||Deadmau5
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 04-07-2012 @ 03:06:53 (66%)
Estacy    posted on 05-04-2012 17:54
Derrick May,?

wat kan die gast mixen en hoe belangrijk hij wel niet is geweest voor de Techno scene
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
JimmyJames    posted on 05-04-2012 18:13
Joey Youngman,

Unieke diepe sound in zijn producties?en draait ook gewoon fenominaal
Dennis1981    posted on 05-04-2012 18:58
Poster: MichaelMillerSunnery James mag ook niet klagen met zijn leventje volgens mij!

Zeker niet ; lekker plaatjes draaien voor je geld ; en als je thuiskomt Doutze even alle hoeken van het huis laten zien...
Xurion    posted on 05-04-2012 18:59

De mensen die mij wat beter kennen weten dat ik een enorme fan van Joel Zimmerman (better know as Deadmau5) ben. Hij is op dit moment #4 'DJ' in de DJ Mag top 100 en een enorme inspiratie voor mij op muziekaal en sociaal gebied. De manier waarop hij mixt ligt eigenlijk ver van de traditionele dj technieken af. Daarom zul je al gauw op YouTube worden uitgescholden als je 'DJ Deadmau5' zegt. Hij werkt met Ableton en neemt zijn synthesizers het podium op. In zijn wel bekende LED cube zet hij een van de geweldigste sets neer en zijn team (POSSIBLE Productions) maakt dit allemaal nog eens af met een geweldige lichtshow en animatieshow.
Hoe hij met zijn fans omgaat is ook geweldig, hij zet bijna weekelijks zijn webcam in zijn studio aan en maakt zelfs competities om een ontwerp voor zijn helm te maken en laat zelfs fans animaties maken voor zijn LED helm. Daarnaast ook een grappige en aardige persoonlijkheid (zover hij laat zijn op internet) en hij houd zijn fans goed op de hoogte via Tiwtter en Facebook.
Zijn manier van mixen kan ook een klein beetje terug te vinden zijn in mijn manier van mixen. Toch probeer ik wel een eigen stijl te ontwikkelen.

User edit by Xurion on 05-04-2012 @ 19:04:26 (70%)
MichaelMiller    posted on 05-04-2012 19:07
Poster: Xurion

De mensen die mij wat beter kennen weten dat ik een enorme fan van Joel Zimmerman (better know as Deadmau5) ben. Hij is op dit moment #4 'DJ' in de DJ Mag top 100 en een enorme inspiratie voor mij op muzikaal en sociaal gebied.

Cool?Wat een baas...
RLB    posted on 05-04-2012 19:32
Ty voor alle snelle reacties!
Heb ?leuke dj's voorbij zien komen!
Vooral ook die ik nog niet egt kende!
Rick.
dj-zero    posted on 05-04-2012 19:49
Ik vind heel veel dj's/producers tof, maar la fuente heeft voor mij gewoon iets
zowel z'n live setjes als producties spreken me erg aan!
Iedere keer weer een genotHappy, laughing
Luxx    posted on 05-04-2012 20:26
Breakbot
Shades of black:
http://www.youtube.com/watch?v=kqsCPtUMDYA?

baby im yours:
http://www.youtube.com/watch?v=fFcpJ3i5_78

Breakbot is echt een van de meest funky en soulful producers die ik ken. zie er een groot voorbeeld in. ik zou zelfs durven te zeggen dat hij Daft Punk qua muziek overstijgt.
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 05-04-2012 @ 20:28:50 (31%)
tek-zotic    posted on 05-04-2012 20:45
Bass D
Estacy    posted on 05-04-2012 20:59
Poster: Luxx
Breakbot
Shades of black:
http://www.youtube.com/watch?v=kqsCPtUMDYA?

Breakbot is echt een van de meest funky en soulful producers die ik ken. zie er een groot voorbeeld in. ik zou zelfs durven te zeggen dat hij Daft Punk qua muziek overstijgt.

sow de t*ring das lekker! die kende ik nog niet maar het klinkt echt mooi! daar houd ik wel van, lekker funky
Tekhead    posted on 05-04-2012 21:06
Dat is geen makkelijke vraag voor personen van mijn leeftijd, heb er heel wat zien komen, gaan en ook blijven.

Enkele die de House/dance en Technoscene hebben grootgemaakt zijn:

Derrick May, Jeff Mills, Laurent Garnier, Dave Clarke, Carl Cox, Ritchie?Hawtin, Green Velvet aka Cajmere, ?e.v.a, voor de technosc?ne.
Ook Daft Punkt zijn grootheden in hun vak, net zoals Dirk' M.I.K.E.' Dierckx of The Mackenzie, en zeker niet vergeten de drijvende kracht achter P.I.A.S. de broertjes DeWaele aka Soulwax aka 2manyDJ's,...

Ik kan zo nog een tijdje doorgaan, want al deze artiesten hebben elk op hun manier een enorme invloed en meerwaarde betekend of zijn dat nog in de housesc?ne.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
MichaelMiller    posted on 05-04-2012 21:08
-
User edit by MichaelMiller on 05-04-2012 @ 21:08:35 (100%)
Tekhead    posted on 05-04-2012 21:11
En michael, wat wil je zeggen ?
Estacy    posted on 05-04-2012 21:20
Poster: Tekhead

Derrick May, Jeff Mills, Laurent Garnier, Dave Clarke, Carl Cox, Ritchie?Hawtin, Green Velvet aka Cajmere, ?e.v.a, voor de technosc?ne.
Ook Daft Punkt zijn grootheden in hun vak, net zoals Dirk' M.I.K.E.' Dierckx of The Mackenzie, en zeker niet vergeten de drijvende kracht achter P.I.A.S. de broertjes DeWaele aka Soulwax aka 2manyDJ's,...

yep yep yep

kevin saunderson, Juan Atkins, Franky knuckles, Larry Levan, ?Carl Craig, Robert Hood

zo kan ik eeuwen doorgaan.
venzi    posted on 05-04-2012 21:26
Headhunterz, geen twijfel mogenlijk :P
MichaelMiller    posted on 05-04-2012 21:38
Poster: Estacy
Franky Knuckles

Warehouse, Chicago, 1983, begin van?het genre 'House'. Schiet me meteen te binnen als ik deze naam hoor!Happy, laughing
Tekhead    posted on 05-04-2012 21:55
yep yep yep

kevin saunderson, Juan Atkins, Franky knuckles, Larry Levan, ?Carl Craig, Robert Hood

zo kan ik eeuwen doorgaan.

Felix Da Housecat, Zolex, Josh Winx, Sven Vath, Joris Voorn, Sash, Eric Morillo, Technasia,... maak daar maar eens een keuze uit wie de beste is.... Niet te doen ! Winking my eye
Estacy    posted on 05-04-2012 21:55
onmogelijk! voor ons dan he
Tekhead    posted on 05-04-2012 22:00
onmogelijk! voor ons dan he

Idd, denk dat er vele members nu denken,... wie zijn die gasten allemaal haha
Bonchanoize    posted on 06-04-2012 00:22
Ik zit zelf nog niet op tram 2, maar de namen vernoemd door de oudere garde hierboven staan voor mij ook bovenaan het lijstje. Dat zijn/waren echt helden en pioniers voor de techno- en housescene.
De mensen die echt denken 'wie zijn die gasten allemaal' hebben toch nog het een en ander te leren denk ik dan.
Ik wil er gerust nog een paar aan toevoegen: Seth Troxler, John Digweed, Soul Clap, Nick Muir, Kerri Chandler.
En van de nieuwe namen kunnen vooral Jamie Jones en Pillowtalk mij bekoren. (Dan heb ik het over house en deep house) en dus de minder commerci?le scene.
Maar zoals hierboven al vermeld: er zijn er zooooo veel, ik zou uren kunnen bezig zijn.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 06-04-2012 @ 00:23:19 (15%)
Ashley    posted on 06-04-2012 01:08
Frankie Knuckles en Simon Dunmore
Maar wat nou als het lukt, mama?
Tekhead    posted on 06-04-2012 01:49
Luna Ludmilla is awesome ! ?Cool

265 Users online: 139 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 93.579
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.890.616