Poster: W.i.M
ik sta nog steeds achter de beslissing die we hebben genomen omdat we NU met maatregelen moeten komen. Dat betekent dat we eerst het probleem oplossen en daarna gaan kijken of er misschien mogelijkheden zijn om toch mixen te kunnen linken. Dat jij een andere mening hebt over onze aanpak is je goed recht maar als je geen inzicht hebt in de daadwerkelijke problematiek dan kun je mensen laf noemen wat je wilt maar Lead en ik nemen de beslissing waarvan wij denken dat die het beste is voor DJResource.
Poster: Sebasz
En dat is precies de reden waarom ik zo kritisch was over deze regel, jullie hebben zelf niet eens fatsoenlijk onderzocht of oplossingen bedacht over wat er nou eigenlijk wel en niet kan/mag!
Poster: Lead
Het maakt niet uit waar je ze vandaan hebt. Je koop muziek niet om het opnieuw te distribueren zoals ze dat bij de platenmaatschappijen noemen, maar voor persoonlijk gebruik. Je mag wel afspelen, maar niet verspreiden. Dit doe je in hun ogen door het ergens te uploaden zodat het voor iedereen beschikbaar wordt.
Soundcloud haalt er volgens mij een scan overheen die middels fingerprinting titels kan achterhalen waarvan ze weten dat ze niet zijn toegestaan. De nummers die op die manier gevonden worden resulteren in een uitschakeling van je upload.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.