Wat voor muziek houdt NL ?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vivado    posted on 03-04-2012 09:16
Beste allemaal,,

Ik doe waarschijnlijk mee aan de dj knock out ronde van Dancetour in Dordrecht.
Er wordt natuurlijk ook gekeken of je muziek stijl goed is. Ik wil er alles uithalen wat er in zit, dus wat voor muziek keuze zou hun voorkeur hebben. Ik denk zelf dat dit niet een soort house is maar meerdere. Een gedeelte echte dirty electro, een gedeelte de avicii trance & progressive, en een gedeelte rustigere house.

Ik zou graag ff brainstormen met jullie!

Cheeerss

What do you think about Wat voor muziek houdt NL ? ??

Vote :   

main    posted on 03-04-2012 09:25
Iedereen heeft z'n eigen smaak. Ze gaan je niet slechter beoordelen omdat je hardstyle of DnB draait.
Estacy    posted on 03-04-2012 09:35
ik ken mensen die alleen maar metal luisteren, scooterjeugd die alleen maar hardstyle luistert, meiden die het liefts van die zwijmel top 40 luisteren. en ik hoor het liefts lekker harde techno. Hier in Brabant vind met carnaval iedereen de muziek prachtig, boven de rivieren denken ze dat we gek zijn.?

er is dus niet 1 genre waar nederland van houdt, je kunt met een DJ set nooit iedereen tevreden houden.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Vivado    posted on 03-04-2012 09:35
Ik weet dat er vorige week bij de knockoutronde in arnhem iemand is afgevallen omdat hij alleen maar harde electro draaide.. Dus ik denk dat ze je niet slechter gaan beoordelen als DJ maar wel ongeschikt vinden voor Dancetour.
dj-zero    posted on 04-04-2012 18:20
Ik zou bij dancetour gokken op wat zomerse beats(denk latin/ sommige progressive house) gecombineerd met enkele commercielere tracks(remixen)

Dancetour is tenslotte een zomer evenement voor een zeer ruim publiek, dus variatie kan nooit kwaad in je set, echter moet je wel uitkijken dat je daarmee niet van de hak op de tak springt...maar gebruik de zomerse house als uitgangspunt, en daaromheen zou je korte uitstapjes naar bijv een lekkere moombahton track kunnen makenWinking my eye
MoXeGy    posted on 04-04-2012 18:24
Draai muziek die 'geschikt' is voor wat breeder publiek MAAR zorg dat het wel je eigen stijl is en dat je jezelf duidelijk onderscheid.
Vivado    posted on 04-04-2012 19:07
Bedankt mannen (denk ik haha) voor jullie reactie. Ik heb me inderdaad gericht op de iets latin nummers & progressive met af en toe een mooie commerciele plaat er tussen.
MichaelMiller    posted on 04-04-2012 20:02
Ik denk dat 'zomers' inderdaad een goed thema is om in je mix aan te houden. Ikzelf (maar ik?ga meedoen in Tilburg dus duurt nog ff) ga electro/progressive draaien met wat mashups met een echte (classic) zomerse 'hit'. En 'commercieel', tja.... Ik weet 't niet. Wees origineel. Ik heb nog vrij weinig Dancetour mixjes beluisterd, maar ik gok dat weer belachelijk veel de (standaard) Levels & Epic hebben. Misschien zou je een mashup?met een van zo'n tracks kunnen gebruiken? Het gaat uiteindelijk toch om stemmen, en deze platen zijn uiteindelijk wel degene die veel mensen willen horen.

Ik vraag me eigenlijk?af of bij de stemrondes ook 'onpartijdige' stemmers zijn, die veel/alle (15 min.) mixjes luisteren en stemmen op hun favoriet(en).. Ik vrees dat je het vooral van?het spammen moet hebben in de voorrondes..
? (Bij deze alvast; 'STEM BINNENKORT MICHAEL MILLER TILBURG!)
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 04-04-2012 20:04
Poster: MoXeGy
Draai muziek die 'geschikt' is voor wat breeder publiek MAAR zorg dat het wel je eigen stijl is en dat je jezelf duidelijk onderscheid.

www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 4.783 days.
 Post CommentThat would be 159.4 months
or a whopping 13.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

184 Users online: 24 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 41.786
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.430.160