Poster: MichielVdB
Ik wil een label oprichten, maar heb er 0,0 % verstand van,
Poster: DJADMIN
Ik wil graag profvoetballer worden, maar ik kan nog niet voetballen. Hoe word ik zo spoedig mogelijk de nieuwe leo messi ?
Poster: Ashley
Volgens mij was met bovenstaande reacties het punt al duidelijk gemaakten je vergelijking is nog niet eens sterk ook.
Anyway, mocht de topic starter al deze opmerkingen negeren en toch een label gaan starten, dan zou ik me ook even afvragen hoe jij je wil gaan onderscheiden als label zijnde. want hoe ga jij er voor zorgen dat je opvalt tussen alle 839483948 labels die er tegenwoordig zijn?
want hoe ga jij er voor zorgen dat je opvalt tussen alle 839483948 labels die er tegenwoordig zijn?
Poster: MichaelMiller
Hele goede marketing, en dan is het toch ook?wel h??l handig ALS je een goed netwerk hebt, (zelf) wat af weet van het economische gedeelte (juridisch ook wel handig, maar daar kan je volgens mij wel makkelijk mee geholpen worden). En investeren. Zonder geld te investeren in het oprichten van een label, zal je label (als je dat ?berhaupt van de grond krijgt) helemaal niks zijn. Dit is even mijn bijdrage, in hoeverre ik die kan leveren, want ik heb ook geen eigen label, en begin er voorlopig zeker niet aan. Het leek me wel een interessant topic, zonder deze OP. Dus hoe zet een label op, wat komt erbij kijken; Informatief. Maar ik denk dat dit voor TS wel nuttig is geweest, dat hij er dus ook beter niet aan kan beginnen.
Een goed netwerk hebben is niet 'heel handig' het is essentieel
Poster: MrQreeny
Maar ja volgens mij durft hij niet eens meer te reageren
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.