(Her)Introductie: LouisCasper
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LouisCasper    posted on 02-04-2012 20:41
Beste leden,

Ik bedacht mij laatst dat ik mezelf eigenlijk nooit heb voorgesteld hier. Ik ben al sinds 02-06-2008 actief op dit forum onder de username 'Look'. Echter heb ik mijn username onlangs laten wijzigen van 'Look' naar 'LouisCasper', wat ik gelijk een goede reden vond om mij nu eindelijk eens echt aan jullie voor te stellen, dus bij deze:

Mijn naam is Loek en ik kom uit Bunschoten. Ik ben 20 jaar oud en ben actief als DJ en producer onder de artiestennaam 'Louis Casper', wat tevens mijn eerste twee officiele voornamen zijn volgens mijn paspoort. Ik ben begonnen met draaien toen ik 14 was. Het was op het klassenfeest van mijn eigen klas. Ik deed dit samen met twee vrienden en we draaiden toen der tijd met twee laptops. Mijn vader zit al zijn hele leven in het schnabbelcircuit met verschillende bandjes, dus een muziekinstallatie (Dynacord Powermate 500 en twee flinke Dynacord speakers) hadden wij al in de schuur staan.?Zo hebben wij nog een aantal jaar ?op verschillende feestjes gedraaid.?
Toen ik net 17 was kocht ik mijn eerste echte DJ set. Deze bestond uit twee Pioneer CDJ-800 MK2's en een Behringer DJX-700. Later, toen de DJX-700 het begaf, heb ik een Reloop RMX-40 USB gekocht. Intussen is die set de deur uit, en heb ik een Pioneer DDJ-T1 staan. Deze staat echter momenteel op marktplaats, omdat ik hem nauwelijks gebruik.
Toen ik 18 was ben ik me gaan verdiepen in het produceren van muziek. Een vriend van me kende wat jongens die al verschillende releases hadden, en zo kwam ik op de producercursus van Dolce & Alex Muller terecht. Zij hebben me de basis van het produceren geleerd, en dankzij hen ben ik langzaam thuis een studiootje gaan opbouwen. Als je geinteresseerd bent in mijn procuties, zou je mijn?soundcloud kunnen checken.
Ik hoop dat ik jullie zo een beetje een beeld heb kunnen geven van mijzelf als DJ/producer, en natuurlijk als DJResource-user. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag!

LouisCasper
www.LouisCasper.com
www.twitter.com/LouisCasper
www.soundcloud.com/LouisCasper
www.facebook.com/LouisCasperOfficial
www.youtube.com/LouisCasper
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 18-04-2012 @ 20:48:16 (8%)

What do you think about (Her)Introductie: LouisCasper ??

Vote :   

delectro    posted on 03-04-2012 12:58
Welkom dan alsnog Winking my eye
Lead    posted on 03-04-2012 14:44
Alsnog welkom dan maar.... na al die jaren...

Die Powermatejes konden behoorlijk drukken in de tijd... en in geval van nood kon je er ook nog een DJ setje op draaien Winking my eye
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-04-2012 14:44 (5%)
MoXeGy    posted on 03-04-2012 15:22
Alsnog welkom!
RLB    posted on 03-04-2012 20:07
Ich wilt uw na ale die tiiden verwilkomen op djr! xdd
Gastmetmijndroomstudiotje!
Rick.
LouisCasper    posted on 05-04-2012 17:54
Haha thanks! Die powermate set kon inderdaad flink knallen! M'n vader heeft die set ondertussen verkocht en er twee Lem
D400's en een Lem T5SA voor terug gekocht.
http://www.louiscasper.com

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

207 Users online: 50 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 50.071
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.321.851