Poster: Vinnyo
Stuur me een berichtje met de link van je nummer en misschien kan ik dan wel iets voor je betekenen!
Poster: MichielVdB
Wat kan je voor me betekenen?
Poster: MichaelMiller
Vinnyo, heb je een eigen label dan? Of goede contacten?
Poster: Luxx
dit moet de meest bizarre manier zijn om iemand op je label te krijgen
Wat reageer jij de laatste tijd pure onzin op mijn posts? Kan jij niet lezen ofzo? Je neemt meteen allerlei dingen aan terwijl er iets heel anders staat, dat was de vorige keer ook al zo?
Poster: Luxx
Je zegt direct dat hij een plaat moet sturen en dan ben jij van betekenis. Zonder verdere info wat je doet of wie je gaat sturen. dat lijkt me vooralsnog de zaak van het betreffende label om voor voldoende promotie en netwerk te zorgen dat er genoeg downloads gemaakt worden voor winst.
Poster:?MichaelMiller
Vinnyo, heb je een eigen label dan? Of goede contacten?
Ben bezig met het eerste door het tweede.
Poster:?Vinnyo
Als jouw nummer goed is wil ik hem best releasen voor je.. En, als je nummer wat minder is maar je kunt me garanderen dat je een x aantal aankopen krijgt dan kan ik ook wel wat voor je regelen..
Je zegt nu precies wat ik bedoel, ik heb NIETS over mijn label vertelt en al helemaal NIET dat ik hem op mijn label zou willen hebben, dat maak jij er alleen van. )
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.