Geld voor downloads?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MichielVdB    posted on 01-04-2012 19:16
Zijn er hier mensen die sites kennen waarbij je geld krijgt als mensen je bestanden downloaden? Bv. Elke keer als iemand een track van mij download dat ik dan 0,30 ? krijg. Kan iemand mij enkele voordbeelden van sites geven? Sharecash & fileice ken ik al. Liefst sites zonder surveys.. Het is voor een track daar op te zetten. Alvast bedankt!

What do you think about Geld voor downloads? ??

Vote :   

Vinnyo    posted on 01-04-2012 19:46
Stuur me een berichtje met de link van je nummer en misschien kan ik dan wel iets voor je betekenen!
MichielVdB    posted on 01-04-2012 19:49
Poster: Vinnyo
Stuur me een berichtje met de link van je nummer en misschien kan ik dan wel iets voor je betekenen!

Wat kan je voor me betekenen?

MichielVdB    posted on 01-04-2012 20:29
Of andere manieren voor online geld?
Vinnyo    posted on 01-04-2012 21:02
Poster: MichielVdB
Wat kan je voor me betekenen?

Als jouw nummer goed is wil ik hem best releasen voor je.. En, als je nummer wat minder is maar je kunt me garanderen dat je een x aantal aankopen krijgt dan kan ik ook wel wat voor je regelen..
User edit by Vinnyo on 01-04-2012 @ 21:08:29 (100%)
MichaelMiller    posted on 01-04-2012 21:41
Vinnyo, heb je een eigen label dan? Of goede contacten?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Vinnyo    posted on 01-04-2012 21:46
Poster: MichaelMiller

Ben bezig met het eerste door het tweede. Happy, laughing
Luxx    posted on 01-04-2012 21:58
dit moet de meest bizarre manier zijn om iemand op je label te krijgen
www.mothermusic.nl
Vinnyo    posted on 01-04-2012 22:07
Poster: Luxx
dit moet de meest bizarre manier zijn om iemand op je label te krijgen

Wat reageer jij de laatste tijd pure onzin op mijn posts? Kan jij niet lezen ofzo? Je neemt meteen allerlei dingen aan terwijl er iets heel anders staat, dat was de vorige keer ook al zo?
User edit by Vinnyo on 01-04-2012 @ 22:12:52 (51%)
Maracas    posted on 01-04-2012 22:15
Moet wel zeggen dat dit me ook 'out of the blue' lijkt te vallen, desalniettemin het best interresant zou kunnen zijn!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Luxx    posted on 02-04-2012 10:02
Wat reageer jij de laatste tijd pure onzin op mijn posts? Kan jij niet lezen ofzo? Je neemt meteen allerlei dingen aan terwijl er iets heel anders staat, dat was de vorige keer ook al zo?

Leg het me dan eens uit?
Je zegt direct dat hij een plaat moet sturen en dan ben jij van betekenis. Zonder verdere info wat je doet of wie je gaat sturen. Geef zelf eens toe dat dat heel bizar overkomt. Wie gaat daar in godsnaam op in? Op die manier iemand je wat laten sturen is van hetzelfde niveau als wanneer ik weer eens een mailtje krijg van een Nigeriaanse prins die 500.000 euro op me rekening moet storten om belasting te ontduiken. ook het gegeven dat de OP moet beloven een bepaald aantal downloads te halen is gewoon bizar. hoe moet je ooit zoiets gaan beloven? dat lijkt me vooralsnog de zaak van het betreffende label om voor voldoende promotie en netwerk te zorgen dat er genoeg downloads gemaakt worden voor winst. en wat als hij 500 downloads beloofd maar het er maar 200 worden? moet hij dan een boete betalen ofzo? sorry maar vind het gewoon echt belachelijk hoe je reageerde, maar leg het me vooral uit hoe jouw manier van releasen werkt.?

www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 02-04-2012 @ 10:32:17 (41%)
Vinnyo    posted on 02-04-2012 11:58
Poster: Luxx
Je zegt direct dat hij een plaat moet sturen en dan ben jij van betekenis. Zonder verdere info wat je doet of wie je gaat sturen. dat lijkt me vooralsnog de zaak van het betreffende label om voor voldoende promotie en netwerk te zorgen dat er genoeg downloads gemaakt worden voor winst.

Je zegt nu precies wat ik bedoel, ik heb NIETS over mijn label vertelt en al helemaal NIET dat ik hem op mijn label zou willen hebben, dat maak jij er alleen van. Michael die vroeg gewoon een vraag waar ik antwoord op gaf, dat heeft niets te maken met de vraag van de TS. De TS vraagt een manier waarop hij bijvoorbeeld ?0,30 krijgt per elke download, daar kan ik hem best mee helpen. Dat betekend dus NIET dat ik hem op mijn label wil hebben, dat betekend alleen dat ik hem kan helpen met die ?0,30 cent per download.

En ohja, releasen betekend ook niet meteen dat ik hem onder mijn label op beatport ofzo ga zetten. (laat ik dat maar even duidelijk zeggen anders ga je daar weer dingen over bedenken)
Luxx    posted on 02-04-2012 12:51
Poster:?MichaelMiller

MichaelMiller reageerd hier op jouw post over het releasen van de OP zijn track. hij wilt dus weten op welke manier jij dit kan doen waar op jij dit reageerd:

Ben bezig met het eerste door het tweede. Happy, laughing

dus je zegt je bent bezig met je eigen label, door het hebben van goede contacten

Poster:?Vinnyo
Als jouw nummer goed is wil ik hem best releasen voor je.. En, als je nummer wat minder is maar je kunt me garanderen dat je een x aantal aankopen krijgt dan kan ik ook wel wat voor je regelen..

je zegt hier dat JIJ zijn plaat wilt releasen. als JIJ iets released doe je dat op een eigen label. jij bepaald niet of Samsobeats het gaat releasen of dat hoekietoekietoelie records de plaat released. dus hier met deze quote gaat iedereen ervan uit dat je het hebt over een EIGEN label. wat je hier ook uit kan afleiden is dat je het wilt releasen op je eigen label, maar als het niet helemaal op niveau is maar hij wel genoeg downloads kan beloven dan kan je het op een ander label aan de man brengen. dit is hoe jij het overbrengt. als dit NIET is wat je bedoeld, dan ligt het aan je eigen communicatief falen dat je niet duidelijk je punt naar voren brengt of uitlegt wat je bedoeld.
maar dan ineens sla je ineens van slag en gaat alles de andere kant op:

Je zegt nu precies wat ik bedoel, ik heb NIETS over mijn label vertelt en al helemaal NIET dat ik hem op mijn label zou willen hebben, dat maak jij er alleen van. )

gewoon even een paar quote van jou die ik hier erbij pak.?
je zegt nergens dat je op MichaelMiller offtopic reageert en niet betrekking heeft op de OP. dus waar moet ik precies uit afleiden dat je totaal iets anders bedoeld ineens? ook zeg jij echt totaal nergens duidelijk wtf je dan wel wilt
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 02-04-2012 @ 12:57:38 (95%)
Vinnyo    posted on 02-04-2012 12:57
@Luxx, gewoon hem helpen met die ?0,30 per download, meer niet, duidelijk genoeg toch?
Luxx    posted on 02-04-2012 12:58
jezus ik geef het op. sorry maar als je echt zo'n dikke muur van gewapend beton voor je hoofd hebt dan ga ik nooit tot je doordringen.
www.mothermusic.nl
cross-over    posted on 02-04-2012 14:51
zie bv:
http://www.musicunited.nl/blog/2010/03/26/hoe-krijg-je-jouw-muziek-in-itunes/

Verder zijn er sites waar je gratis je nummer kan plaatsen maar daarbij verlies je wel alle rechten maar je wordt wel per download betaald. (www.songstall.com ,?www.free-digital-music-distribution.com)
Maar als het echt gratis was dan zouden we met z'n alle veel meer onze producties online zetten,........

En kijk voor wat info over eigen tracks op?http://poppunt.be/popinfo/popadvice/category.jsp?id=11
http://soundcloud.com/lau-daniels
User edit by cross-over on 02-04-2012 @ 14:56:57 (49%)
Lead    posted on 02-04-2012 14:56
Vinnyo, ik denk dat meer mensen benieuwd zijn wat je nu precies bedoeld. Iemand helpen met muziek verkopen op de legale manier kan alleen als je dingen voor iemand publiceert en dus netjes? mensen aanmeld bij Buma etc. Dit is uit te leggen als dat je zelf een label hebt of mensen kan tekenen.

Maar ook ik ben benieuwd naar welk verdien model je nou precies bedoelt...
Let the BASS be louder
Luxx    posted on 03-04-2012 19:53
en dan is ie niet meer bereikbaar voor uitleg.
www.mothermusic.nl

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

279 Users online: 174 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 89.223
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.260