Hoes of iets voor KRK?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Vinnyo    posted on 01-04-2012 11:59
Hey,

Na het passen en meten van de positie van de KRKs staan mijn monitoren nu eindelijk goed. Helaas zie ik nu ook alweer het eerste stofdeeltje op de monitor zitten.. Mijn vraag is, hoe gaan jullie met stof om? Ik heb om mijn gear een hoes zitten die eigenlijk alle stof opvangt, is er misschien ook zoiets voor de KRK RP6 of is dat overbodig?

Alvast bedankt!

What do you think about Hoes of iets voor KRK? ??

Vote :   

Bloedworst    posted on 01-04-2012 12:27
Ha ha ha grapig topic Smile
En lucht reiniger wil wel goed helpen maar je moet je meer zorgen maken met stof tussen je faders en knoppen als je en?mixer ofzo heb staan, op je speakers kan dat geen kwaad tenzij het?een cm dik is, maarja hoesjes kan natuurlijk ook, en paar kussenslopen is miss de oplossing met en mooie opdruk net als je avatar Cool
Estacy    posted on 01-04-2012 13:14
ik heb dan wel geen KRK's, maar wel hoogglans zwarte speakers, ik ken het probleem. ik laat het mooi zo, eens in de week eens met een swiffer ofzo er over heen, dan is het ook weer goed. Stof kan niks kwaad op speakers, ook niet voor de versterkers. heb hier een marantz uit 1995 staan die hooguit 1x is afgedaan, werkt perfect. Iets als computers moet je wel stof vrij houden, ventilators en stof zijn niet echt bevriend.?

Voor gear vind ik het eigenlijk onzin, als je goed spul hebt dan. Pioneer, Technics etc kunnen prima tegen stof, thuis afdekken is eigenlijk alleen zodat ze uiterlijk mooi blijven. Blijkt dat na 5 jaar er toch iets niet geweldig werkt, een busje DN5 De-Oxit kost 10 euro, alles weer opgelost
Bij budget spul is stofvrij houden wel belangrijk.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Vinnyo    posted on 01-04-2012 14:04
Poster: Estacy
Voor gear vind ik het eigenlijk onzin, als je goed spul hebt dan. Pioneer, Technics etc kunnen prima tegen stof, thuis afdekken is eigenlijk alleen zodat ze uiterlijk mooi blijven. Blijkt dat na 5 jaar er toch iets niet geweldig werkt, een busje DN5 De-Oxit kost 10 euro, alles weer opgelost
Bij budget spul is stofvrij houden wel belangrijk.

Ik haat stof, vooral op gear. Dan irriteer ik me er kapot aan.
Estacy    posted on 01-04-2012 14:22
ik ook :0 mn gear staat er altijd spik en span bij. Maar het is eigenlijk nergens voor nodig
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

This is an old Topic

No new postings for 4.898 days.
 Post CommentThat would be 163.3 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

285 Users online: 132 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 70.856
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.867.893