Hoe kan ik de mapping van een X1 kopi?ren naar een 2e X1?
What do you think about Mapping X1 kopieren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Dit is wel heel erg weinig info voor mensen om op te kunnen reageren.
Omschrijf de situatie wat duidelijk en noem producten bij merk/type/soort zodat het uitnodigd voor mensen om op te reageren. Op dit soort oneliners komt meestal weinig reactie
De mapping van de ?ne gewoon opslaan en importeren via je software op de andere X1? moet je wel je toewijzing van decks even checken maar da's rap gedaan...
De mapping laat je niet in op het toestel zelf h?. Het is de software zelf die de mapping houdt en die koppelt aan de signalen dat het toestel stuurt.
Awel ja, gewoon exporteren of opslaan als een *.tsi en dan importeren op je andere device. Ik bedoelde dat het makkelijk was als het je eigen mapping is want dan weet je meestal perfect wat te veranderen. Als het ??n van iemand anders is moet je gaan zoeken.
Ik heb een aangepaste mapping van iemand anders, dus niet zelf gemaakt, op mijn X1. Deze wil ik dan overzetten op een tweede X1.
Hoe doe ik dit het makkelijkste?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.