Ik heb besloten om een Native Instruments Maschine aan te schaffen. Nu kom ik alleen het volgende tegen in een welbekende engelse webshop: 'Educational Version' ofwel 'EDU' ..
Nu is mijn vraag, wat is het grote verschil?
Het scheeld kwa prijs een kleine 100 euro, en dat is toch mooi meegenomen.
Bedankt alvast.
What do you think about Native Instruments 'EDU' betekenis. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Educatie is de versie voor scholieren, je moet eigenlijk een school pas oid hebben om aan te kunnen tonen dat je student bent bij aanschaf... maar sommige bedrijven nemen het er niet zo nouw mee geloof ik
Korting is bedoeld om studenten tegemoet te komen tijdens hun studie...
Dat is best grappig, bij west-end vroegen ze me niet om een aantoonbaar bewijs voor het aankopen van de Maschine met de zogeheten 'EDU discount'
Kan dit op een later tijdstip nog terug komen op mij? (ai: Met het registreren van de software? Of het commercieel gebruiken van het geen wat ik met de Maschine maak?
Heb de verkoper in de winkel verteld dat ik eerst even ga uitzoeken 'hoe & wat' .. voor dat ik er in de toekomst problemen mee krijg.. hehe.
Thanks Lead!
User edit by Laidback on 29-03-2012 @ 21:37:32 (7%)
Ik heb een pakket van 5 licenties van Komplete 8 gekocht van de EDU versie. HEt werkt allemaal hetzelfde alleen zitten er gewoon een paar beperkingen aan.? Ik heb het besteld bij een webshop en moest een kopie van mijn college en ID kaart meesturen, daarna was het meteen geregeld. Je kan inderdaad de licentie niet verkopen, en kan hem maar op een computer tegelijk instaleren en gebruiken per licentie, terwijl dat bij Komplete 8 normaal op meerdere computers kan. Verder mag je het inderdaad niet voor commercieel gebruik gebruiken.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.