Juiste tonen?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

will-j    posted on 29-03-2012 11:56
Hee allemaal,

Ik ben sinds 2 weken geleden begonnen met nummers maken in FL Studio 10. Nu heb ik deze 2 synths gemaakt. Welk van de 2 vinden jullie beter klinken? En hebben jullie hier nog tips voor?

1: http://soundcloud.com/dj-will-j/preview-nieuw-nr-1
2:?http://soundcloud.com/dj-will-j/preview-nieuw-nr-2

Dit is het eerste deel van mijn productie, dus beat, bassline etc etc zit er allemaal nog niet bij.

Grtn

What do you think about Juiste tonen? ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 29-03-2012 12:41
Wat het beste klinkt weet je pas als je je beat eronder hebt..
Het is altijd een samenspel van klanken die een nummer uniek/succesvol maken. Met deze 2 links kan ik neit zoveel, het zijn allebei bruikbare synths, maar het is maar net hoe je ze gebruikt. Daarnaast zijn ze totaal niet te vergelijken omdat het gewoon 2 hele andere geluiden zijn.
'Music is the universal language of mankind...'
will-j    posted on 29-03-2012 12:50
Poster: MrQreeny
Wat het beste klinkt weet je pas als je je beat eronder hebt..
Het is altijd een samenspel van klanken die een nummer uniek/succesvol maken. Met deze 2 links kan ik neit zoveel, het zijn allebei bruikbare synths, maar het is maar net hoe je ze gebruikt. Daarnaast zijn ze totaal niet te vergelijken omdat het gewoon 2 hele andere geluiden zijn.

Thx. Je hebt gelijk, ik ga er wat mee doen.

Wel fijn dat je het iig bruikbare synths vindt. Daar twijfelde ik met name over Happy, laughing
PhonoGraaf    posted on 29-03-2012 12:51
Denk dat je beide prima in ??n track kan gebruiken.
Hoe? Dat moet je zelf weten...
User edit by PhonoGraaf on 29-03-2012 @ 12:51:14 (55%)
Gery    posted on 29-03-2012 13:03
ik zou ze ook beiden in ??n nummer gebruiken, de 2e in de breaks met een build up naar de eerste met meer energie als het ontploft! Happy, laughing
DJ - Producer
Jayro    posted on 29-03-2012 13:24
de 1e vind ik niks, maar de 2e kan je echt iets dopes mee maken. Lekker minimal is die.

This is an old Topic

No new postings for 4.901 days.
 Post CommentThat would be 163.4 months
or a whopping 13.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

276 Users online: 144 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 73.930
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.967